Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #367 Gepost op: 10 December 2011, 21:36:30 » |
wat een leuke poepies bijelkaar  ,zo leuk om te zien die foto,s... 
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #366 Gepost op: 10 December 2011, 21:17:14 » |
Ik zal vaak op deze topic te vinden zijn denk ik ... 
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #365 Gepost op: 10 December 2011, 21:12:54 » |
Wat een snoesjes angelique....inderdaad ,je kan er zo een poezenkalender van maken....ze zijn allemaal erg mooi .
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #364 Gepost op: 10 December 2011, 21:05:14 » |
je kunt er zo een poezenkalender van maken..wat een snoepjes.. schitterende foto..
|
|
|
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #363 Gepost op: 10 December 2011, 21:03:03 » |
 We hebben ook een fotoshoot gehad. Pff niets aan, moesten we een beetje verplicht mooi wezen zijn. Dom strikje om mijn nek..... De buurvrouw kwam langs met een "echt" foto toestel. Vrouwtje krijgt de fotoos daarom niet kleiner dan dit formaat. Daarom even de mooiste eruit gepikt!
|
« Laatste verandering: 10 December 2011, 21:27:18 door Bobbie »
|
|
We leven maar 1x, dus LEEF!!!
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #362 Gepost op: 10 December 2011, 20:58:29 » |
 Hier was het vrouwtje boos zucht het was net zo leuk!  Oh ja, had ik al verteld dat ik rook?
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #361 Gepost op: 10 December 2011, 20:56:43 » |
angeligue wat een mooi meisje is je dochter..tenminste ik neem aan dat het je dochter is.. 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #360 Gepost op: 10 December 2011, 20:52:46 » |
Wowww, wat een lieve moppies, die zwarte heeft mn hart gestolen 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #359 Gepost op: 10 December 2011, 20:46:27 » |
 Even pauze bij mams. Broer in de la, daar sliepen we graag. We klommen er aan de onderkant in. Wat hebben we een lol gehad toen we dat de eerste keer deden. Iedereen zocht ons, en we hielden ons heeeeeel stil hahahaha die goeie ouwe tijd!  Met mijn kleine vrouwtje...  Toen mocht het nog....
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #358 Gepost op: 10 December 2011, 20:41:48 » |
ooo.wat een schatjes
|
|
|
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #357 Gepost op: 10 December 2011, 20:40:20 » |
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #356 Gepost op: 10 December 2011, 20:38:23 » |
angeligue..wat schattig..
|
|
|
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #355 Gepost op: 10 December 2011, 20:34:10 » |
 Allemaal een dagje oud.  Hummer met broers en zusje.  Een foto van Hummer met zijn zusje. Er was nog twijfel wie er zou blijven. En vrouwtje erbij die er een hekel aan heeft om op foto's te gaan, er altijd fout opstaat, maar na 10 x proberen deze foto een beetje vond gaan..... Maar toch even de stoute schoenen aantrekt en zichzelf even laat zien....
|
|
|
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #354 Gepost op: 10 December 2011, 20:21:08 » |
 Hier ben ik dan. Volgens mijn moeder kunnen jullie je borst wel nat maken maar dat valt reuze mee hoor! Naam: Hummer, ook wel dikzak of Dracula genoemd. Ben ik het belemaal niet mee eens, zelf vind ik mooiboy veel beter bij me passen. Geslacht: Kater Kinderen: Geen, en dat kan ook niet meer (krijg ik van mijn moeder leuk gereedschap mee waar ik hele leuke dingen mee had kunnen doen, laat mijn vrouwtje zo maar mijn klokkenspel weghalen en bedankt dan maar weer  ). Karakter: Ik ben zelfverzekerd, erg tevreden met mezelf, maar ik heb nou eenmaal een mooie jas en dat weet ik zelf. Op straat een beetje een schijterd maar volgens mij heeft niemand dat nog door. Ik word graag geaaid en lig graag bij de mensen. Ik vind ze bijna allemaal lief. Het leukste wat ik heb meegemaakt: Spelen met mijn broers en zusje. En lekker relaxed bij mijn moeder drinken. Ik probeer dat nog elke dag maar tegenwoordig krijg ik dan een flinke haal of ze begint tegen me te blazen. Ja, daar baal ik wel van. Het minst leuk: Dat weghalen van mijn klokkenspel.... Wie ik het liefste mens vind: Mijn vrouwtje, maar die is ook het meeste thuis en weet precies wat ik lekker vind. Dit vind ik minder leuk aan mezelf: Kan ik niet bedenken, ik ben gewoon perfect! Anderen vinden wel eens dat ik mijn moeder eens met rust moet laten, maar dat doe ik toch niet! Wat het vrouwtje van me vind: Natuurlijk de liefste kater van de wereld! Mijn grootste hobby: De hamster, veel en vaak eten. Ik heb een hekel aan: Een koelkast die weer dicht word gedaan zonder dat ik er iets uit heb gekregen terwijl ik zo mijn best heb gedaan met lief knorren, koppies geven enz..... Ach en Isis de hond, mijn moeder overdrijft een beetje, ze botsen gewoon en het zijn nou eenmaal 2 vrouwen.... Hierna komen mijn babyfoto's
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #353 Gepost op: 10 December 2011, 19:56:36 » |
@angelique ..... Wat een prachtig verhaal ,je kan wel een kinderboekje schrijfen zeg .En een hele mooie poes hoor !!!!!De mijne is in Juli overleden ,maar ik mis hem nog elke dag 
|
|
|
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #352 Gepost op: 10 December 2011, 16:40:49 » |
 Hallo dit ben ik. Het vrouwtje gaat wat fotootjes van mij en mijn gezin hier neerzetten. Eerst zal ik iets over mezelf vertellen: Naam: Romy Geslacht: Poes Kinderen: 4 maar gelukkig nog maar 1 thuiswonend Karakter: Ik ben een beetje een bitch, maar dat komt ook door mijn vroege jeugd. Mijn oude baasje heeft me als poesje van ongeveer 8 weken buiten gezet en kon ik het zelf uitzoeken. Ik heb toen een aantal dagen alleen buiten onder een afdakje gezeten voordat lieve mensen mij meenamen. Daarna kwam ik bij mijn nieuwe baasjes terecht. Maar door dit alles ben ik best schrikkerig en kan niet iedereen me zomaar aaien. Schootkat ben ik ook niet.... Het leukste wat ik heb meegemaakt: Een paar dagen op stap met verschillende katers. Het minst leuke: Pfff wat er daar van kwam, ze hadden me wel eens mogen vertellen dat er zomaar 4 stuks tuig uit me kwam rollen wat alleen maar dorst had en poepte, mensekinderen hebben tenminste luiers. Wie ik het liefste mens vind: Het groten en kleine vrouwtje, zij kennen me het best. Grote en kleine baasje krijgen soms een (zachte) haal of ik bijt ze een beetje. Maar die snappen me niet altijd, ach het zijn mannenmensen... Dit vind ik minder leuk aan mezelf: Ik ben een beetje lomp. Begon al als klein poesje, ik wilde fijn naar buiten springen en klapte met 4 pootjes omwijd tegen het raam aan, die schaamte iedereen lachte me uit! Ik probeer altijd heel elegant ergens op springen maar spring er dan vaak naast. Vergeet wel eens dat ik met natte pootjes naar binnen ren en maak dan weer zo'n rare klapper enz. enz. Wat het vrouwtje van me vind: Het liefste poesje van deze wereld! (Als het vrouwtje weer tijd heeft is mijn zoon hier aan de beurt, maak jullie borst maar nat....) Bijna vergeten, mijn grootste hobby: De hamster!!! Ik heb een hekel aan: Isis, de hond van mijn mensen opa en oma bahh dat beest denkt dat ze een prinsesje is, toevallig ben ik dat  .
|
« Laatste verandering: 10 December 2011, 17:10:51 door angelique2 »
|
|
|
|
|
hanna
|
 |
|
|
|
« Antwoord #351 Gepost op: 28 Oktober 2011, 19:43:38 » |
Mooie foto Marchien is inderdaad stoer van jou. 
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #350 Gepost op: 28 Oktober 2011, 19:32:20 » |
Dank je Biesjoe ....ik vond het zelf heel erg stoer van mezelf hahah
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #349 Gepost op: 28 Oktober 2011, 19:28:28 » |
schitterende foto marchien..
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #348 Gepost op: 28 Oktober 2011, 18:10:39 » |
|
|
|
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #347 Gepost op: 27 Oktober 2011, 22:03:36 » |
ach wat een lievertje mirantje.
en pas 7 jaar, wat jong nog!
heel veel sterkte!
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #346 Gepost op: 27 Oktober 2011, 21:32:42 » |
Wij onze boedha op 04-08-2011 hebben moet in laten slapen, ze nog maar 7 jaar was  We zullen je nooit vergeten
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #345 Gepost op: 27 Oktober 2011, 21:25:34 » |
Wat een schatje Mirantje
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #344 Gepost op: 27 Oktober 2011, 21:14:43 » |
Ik jullie kennis wil laten maken met onze nieuwe pub nu inmiddels 18 weken bullterrier Tini 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
|
|
|