roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 18 December 2008, 16:02:52 » |
Mmm...Daar kan ik wel wat mee denk ik...Thanks  Ik had ook aleens een andere tip geprobeerd van iedere dag 5 minuten besteden aan een extra klus...maar dat werkt dus NIET!
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
Huulie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 18 December 2008, 15:53:28 » |
Roxan Een huishoudschema. Denk wat er in een week het belangrijkste is. Dan 1 klus, wat je gewoon als extra moet doen. Maak een 6 weken schema. Als het de ene week niet lukt....negeren, na die 6 weken kom je het weer tegen. Maar wordt nooit een slaaf van je huishouden, als het maar gezellig is....denk ik dan. Rommelpotten blijven rommelpotten, enz enz. Ik bak er ook niet altijd iets van, maar begin gewoon weer opnieuw met je schema.
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 18 December 2008, 15:36:21 » |
FF uppen hoor, want ik hoop eigenlijk nogsteeds op tips 
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 21 November 2008, 18:59:24 » |
Nog iemand tips om een goed huishoudschema te maken?
Dat lukt me dus gewoon echt niet.. Of mijn huis is te groot.. Of ik ben te traag.. Of ik snap gewoon niet hoe je je tijd tussen grote en kleine klussen moet verdelen.
|
|
|
|
|
|
hetismewat
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 14 November 2008, 13:58:22 » |
Bedankt voor de tips voor rvs. Ik ga het proberen.
|
|
|
|
|
|
Jiska
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 14 November 2008, 12:39:58 » |
@Hetismewat...kun je oplosssen door met eeen klein beetje lampenolie op een doekje of keukenpapiertje de kap in te wrijven.... gewoon eens in de zoveel tijd doen...succes....
|
|
|
|
|
|
suutje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 14 November 2008, 12:38:41 » |
voor rvs echt mooi te krijgen : doek met pure ammonia daarna natte doek erover droogwrijven met keukendoek( een die niet pluist )en dan in de parafinne olie zetten scheelt heel veel werk de volgende keer. Is tipje uit de horeca, tis ff een werkje maar glimmen sucses
|
|
|
|
|
|
Riet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 14 November 2008, 12:34:19 » |
Ik maak mijn RVS kookplaat schoon met een speciaal middel voor RVS.en daarna met een zacht doekje met een beetje baby olie 
|
|
|
|
|
|
hetismewat
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 14 November 2008, 12:18:36 » |
Help, ik heb net een keuken binnengekregen met RVS wazemkap + plaat vol met vlekken. Heb het geprobeerd schoon te krijgen met CIF voor RVS volgens de beschrijving: opspuiten, afdoen met natte doek en daarna wrijven met zachte droge doek. Resultaat: nog meer vlekken en strepen. Weet iemand hoe je RVS echt mooi krijgt?
|
|
|
|
|
|
pien
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 9 November 2008, 15:29:08 » |
wijn koffie bloed hondenplasjes, Altijd eerst met keukenrol goed droog deppen. dan is het er voor de helft al uit dringt allemaal in het papier sucses verzekerd.
|
« Laatste verandering: 9 November 2008, 18:23:05 door Lothar »
|
|
Max 300;  281
|
|
|
duke12
tempus fugit
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 29 Oktober 2008, 12:20:19 » |
Transpiratievlekken in witte kleding, aansmeren met glansspoelmiddel voor de vaatwasser en dan gewoon wassen.
|
|
|
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
|
|
|
bloemke
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Oktober 2008, 04:38:28 » |
madeliefje, vloeibare ossengalzeep op de vlekken smeren en dan gewoon in de wasmachine wassen. Succes!
|
|
|
|
|
|
PetraS
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Oktober 2008, 03:35:30 » |
probeer het eens te wassen #iconrolleyes geintje heel veel vleken krijg je weg met babijwasgel beetje op de vlek doen en beetje wrijfen en in de wasmachine doen ik hoop dat dit een beetje werkt
|
|
|
|
|
|
madeliefje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Oktober 2008, 02:37:39 » |
weet iemand nog hoe je transpieratenvlekken uit witte t-shirts
kunt halen
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: 17 Oktober 2008, 21:28:24 » |
dan ga ik het morgen proberen met schoonmaakazijn,thanks 
|
|
|
|
|
|
arista
Stomp niet af, blijf slijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: 17 Oktober 2008, 20:37:10 » |
rode wijn vlekken kan je het beste behandelen door er zout op te gooien, of witte wijn. of dat ook helpt als je het kledingstuk hebt gewassen weet ik niet. Ook kan je het nog proberen met schoonmaakazijn. succes
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: 17 Oktober 2008, 20:09:59 » |
wie heeft een tip voor rodewijn vlek! ik heb um al in koud water gezet en toen gewassen! maar is er niet uit...
|
|
|
|
|
|
duke12
tempus fugit
|
 |
|
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: 4 Oktober 2008, 16:51:53 » |
Nog een tip van Oma
Als er in de kamer gerookt is, voor het naar bed gaan een bakje met spiritus vullen met daarin een spons! De geur trekt daar helemaal in.
|
|
|
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: 3 Oktober 2008, 17:52:06 » |
ik ben vooral benieuwd naar de trucs!!! 
|
|
|
|
|
|
|
marlene
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: 3 Oktober 2008, 13:03:50 » |
Hier een oma tip voor een vuile en vette oven. Zet de oven op een stand van 160 gr.Even voorverwarmen dan oven uit zetten.Zet een schaaltje met ammonia erin een half uur en je kunt het vet wat goed is losgeweekt er zo vanaf halen.En je hebt dan een blinkende oven er voor terug.Zet wel je oven UIT als je de schaal met ammonia erin zet.
|
|
|
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: 3 Oktober 2008, 12:43:57 » |
als ik een bloedvlek heb haal ik het heruit met melk meestal giet ik wat melk op de vlek even laten weken en dan uitspoelen succes
|
|
|
|
|
|
girly69
|
 |
|
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: 18 September 2008, 20:31:41 » |
wat ik altijd doe is de bloedvlek goed inwrijven met dreft afwasmiddel en daarna gewoon wassen in de wasmachine. bij mij werkt het perfect alle vlekken weg 
|
|
|
|
|
|
duke12
tempus fugit
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: 18 September 2008, 19:09:55 » |
Sillysil ik zet kleding waar bloed in is gekomen voor het wassen in een teiltje met koud water en doe er flink wat zout bij, een paar uur laten staan en dan wassen in de machine. Succes ermee.
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Gepost op: 18 September 2008, 19:07:27 » |
Heeft iemand misschien een tip voor mij hoe ik bloed het beste uit kleding of beddengoed kan krijgen?
thxxxx
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
|