|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #831 Gepost op: 19 September 2010, 19:06:01 » |
Ooooooo, mirantje wat is dit toch poepie spannend. je ligt tegenover waar mijn zus woont, dus ik zal vragen of zei een kaarsje voor je aan steekt... is wat dichterbij als van mij uit. (als het tenminste het Maxima ziekenhuis is) wel grappig als je daar naar toe gaat... word je opgenomen als een maxima en kom je er als een ienemieni"ma" uit.  leuk deze foto van je... en nog leuker als je straks tevreden bent om nog eens een kiekje te plaatsen. ik zal morgen duimen.... en ben echt benieuwd naar je ervaringen. iedereen ken wel iemand die er mee worstelt... dus wie weet ben je straks nog een voorbeeld voor vele die nu nog twijfelen wat ze ermee aan moeten/willen/kunnen... voor mij is iedereen goed zoals die is...  maar ik snap heus wel dat mensen ook wel graag een maatje minder willen. ik vind je dapper... en vast niet alleen ik. jij gaat er voor... en wij wachten het af... tot.... het moment dat je weer zin hebt om te tiepen. 
|
|
|
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #830 Gepost op: 19 September 2010, 18:50:03 » |
dagboek 19-09.2010 gbp operatieNou me laadste stukje voor de operatie . heb net me laadste shake op en ik kan je zeggen dat was toch wel een fijn gevoel dat dit de laadste is. Het is nog een paar uur voor de operatie en de spanning stijgt nu wel met het uur. Maandag om half 7 moet ik me melden in veldhoven en om 8 uur zal de operatie plaats gaan vinden. Vandaag me tas in gepakt en de laadste dingentjes voor dat ik weg ga. Mijn moeder nog even op visite geweest en nu nog even genieten van de kinderen want die zal ik morgen vroeg niet meer zien. Ik hoop dat ik vanavond nog een beetje kan slapen en om 5 eruit,aankleden en de auto in want het is voor ons toch nog zo,n 3 kwartier rijden en willen voor de spits daar zijn zodat we nog even rustig kunnen zitten. ik wil iedereen bedanken voor de ontzettende lieve berichtjes hier op nowlive in me postvak en via hyves maar ook zeker de lieve kaart die ik heb mogen ontvangen  bedankt 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
Anouk33
Geniet vandaag...niemand heeft je morgen beloofd!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #829 Gepost op: 19 September 2010, 18:36:11 » |
Mirantje,heel veel sterkte!! Onthoud waar je het voor doet meid 
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #828 Gepost op: 19 September 2010, 17:25:41 » |
mirantje ....ik wens je ook heel veel sterkte hoor !!!!!
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
akke
|
 |
|
|
|
« Antwoord #827 Gepost op: 18 September 2010, 11:58:05 » |
Mirantje goed dat je het laat doen ,en ik weet zeker dat jij je volgend jaar heel gelukkig voelt .Het is inderdaad niet niks.Bij mij in de kennissen kring hebben 6 mensen het laten doen en mijn dochter en een nichtje en ze zijn stuk voor stuk een gelukkiger mens .Alleen al omdat het medicijn gebruik direct na de operatie grotendeels wegvalt en de mensen anders naar je kijken .Je gaat je echt na de operatie iedere dag beter voelen .Ben wel benieuwd waar je het laat doen want van de shakes heb ik bij geen van allen gehoord.Wens je veel sterkte en zal je berichtjes met belangstelling volgen
|
|
|
Don,t take your organs to heaven heaven knows we need them here
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #826 Gepost op: 18 September 2010, 11:52:32 » |
super spannend mirantje...  probeer er vooral aan te denken waar je het voor doet... droom maar vast over een leuk jurkje waar je straks de show mee steelt. 
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #825 Gepost op: 18 September 2010, 11:32:15 » |
Mirantje, heel veel sterkte. Neem je rust. Je kunt het. 
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #824 Gepost op: 18 September 2010, 11:24:32 » |
heel veel sterkte @mirantje71 en hou je taai kom op je kan het 
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #823 Gepost op: 18 September 2010, 11:11:00 » |
Mirantje, je kan het...heel veel sterkte
|
|
|
|
|
|
jejo
|
 |
|
|
|
« Antwoord #822 Gepost op: 18 September 2010, 11:04:51 » |
Mirantje heel veel sterkte.
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #821 Gepost op: 18 September 2010, 09:59:11 » |
sterkte mirantje 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #820 Gepost op: 18 September 2010, 08:54:12 » |
Mirantje ik zal in gedachten bij je zijn heel veel sterkte dame !!!
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #819 Gepost op: 18 September 2010, 04:50:48 » |
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #818 Gepost op: 17 September 2010, 23:31:00 » |
 Mirantje, ik wens je heel veel sterkte, ga voor je duimen  En hou ons op de hoogte, als het kan natuurlijk 
|
« Laatste verandering: 17 September 2010, 23:33:10 door Bobbie »
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #817 Gepost op: 5 September 2010, 18:39:00 » |
tja mirantjuh word aftellen nu tegen die tijd ga ik je wel heel veel sterkte wensen spannend hoor
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #816 Gepost op: 5 September 2010, 17:25:53 » |
Het begint op te schieten. Nog maar twee weken. Als ik je een advies mag geven reken er niet op dat je de eerste tijd na de operatie al veel kunt doen dan kan het ook niet tegen vallen. Laat alles gewoon op je af komen en neem de tijd die je nodig hebt. Veel succes met alle voorbereidingen. 
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #815 Gepost op: 5 September 2010, 16:13:35 » |
nog 2 weken voor de groote dag nog 2 weken te gaan voor de groote dag. van de week begonnen met de medicijnen en die vallen niet zo goed,veel slaap, misselijk en diaree maar de arst zegt dat het normaal is ik moet deze nog 4 dagen slikken dat is om de bactieren uit de maag te halen. verders ben ik druk om me huisje een beetje op orde te krijgen het is net zoals je op vakantie gaat dat je denkt dat alles schoon moet zijn. ook ben ik weer aan het werk en dat is wel fijn want dan kan ik me gedachten even ergens anders op zetten. maar ook daar moet ik veel voor regelen en wil ik dat alles goed gaat en zodat iedereen weet wat die moet doen als ik er niet ben. maar dat komt zeker goed dat weet ik zeker. oh ik maakte het van de week wel mee, ik had mijn baas een mail gestuurd met de datum van de operatie omdat die op vakantie was en als die dan terug zou komen meteen zijn mail zou lezen en dus wist dat ik nog maar 3 weken werk krijg ik een mail terug ......... mooi ik ga de 28 sept op vakantie?..... Ik dus helemaal verbaast ik dacht ja omdat hij op vakantie gaat ga ik het echt niet verzetten. Maar toen ik hem sprak had die het gedaan om mijn op de kast te krijgen omdat die weet hoe dat ik reageer. we hebben samen even gekeken wie mij gaat vervangen en mischien dat ik als ik weer thuis ben en tegen de betere hand een beetje thuiswerk kan doen. Ik ben ook al aan het kijken wat ik mee moet nemen naar het ziekenhuis. 1 ding staat vast me laptop gaat mee want dat kan ik daar gewoon en hoef ik hopelijk niet veel te missen van nowlive 
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #814 Gepost op: 16 Augustus 2010, 20:37:15 » |
Lieve Mirantje, Wat goed dat je schrijft wat er in je omgaat.. dat kan hier en het is heel fijn om te doen en voor ons om te lezen wat er in je omgaat. We denken aan je! En.. je bent bovendien een hele goeie schrijfster! Dat ook nog. Liefs, Willemijn 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #813 Gepost op: 16 Augustus 2010, 20:31:01 » |
murantje ik vind het heel stoer hoor van je ..ik wens je heel veel sterkte..en ik ga jou zeker volgen..geniet nog maar ff van alles.. 
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #812 Gepost op: 16 Augustus 2010, 16:29:36 » |
Mirantje....toppie geschreven hoor....  en nogmaals wens ik je veel sterkte en kracht ! 
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #811 Gepost op: 16 Augustus 2010, 16:24:41 » |
Nu een week na dat de datum bekend is. het was een week met ups en downs ik wist niet dat ik zoveel emotie in me lichaam had dan weer vrolijk en dan weer huilen. veel op internet gezetten en met veel mensen gesproken die de operatie al hebben gehad. lekker in me uppie naar de stad en gewoon op een terasje zitten met een kopje thee en alles even over me heen laten komen en veel nadenken want nu het zo dicht bij komt slaat toch de twijfel en de angst toe. maar kreeg een goede tip van iemand die mijn gevoel heel goed snapte en die raade mij aan om rescue druppels te gaan halen van bach ik heb dit meteen gedaan en moet zeggen helpen goed en heb nu iets meer rust over me. Vandaag begonnen met de shakes van modifast het is wel lekker en zit er ook wel vol van maar 3 keer op een dag komen ze echt je neus uit ik ben nu begonnen met 2x op een dag en dan 3 weken voor de operatie moet ik ze 3x nemen ben al vast begonnen om er aan te wennen. Dus gisteren avond nog even lekker wezen uit eten bij me vriendin die een restaurant heeft indische/nederlands. Aankomend wekend is het hier kermis en met een paar vrienden gaan we nog even lekker los want ook zal dit dan me laadste avondje met alcohol zijn,nu zullen jullie wel denken wat een zuipscheut maar dat valt wel mee hoor  want ook zonder alcohol kan ik heel gezellig zijn. Maar is een soort afscheid nemen van je oude leven. Ik wil jullie ook bedanken voor jullie lieve berichtjes en hou jullie zeker op de hoogte van alles. Ik ben niet zo,n hele goede schrijfster ,ik weet dat er hier op nowlive betere zitten, maar probeer en toch iets van te maken 
|
|
|
|
|
|
djago
|
 |
|
|
|
« Antwoord #810 Gepost op: 16 Augustus 2010, 13:29:17 » |
|
|
|
blijf altijd je zelf.
|
|
|
elskuh
begin iedere dag met een lach
|
 |
|
|
|
« Antwoord #809 Gepost op: 16 Augustus 2010, 10:17:36 » |
Mirantje wens je heel veel susses en sterkte toe ,en het is een zware en defenatieve ingreep die je laat doen ,,maar straks ben je zo trots op jezelf meis ,,,en ik weet wat je door ga maken meis ,ik heb er zelf ook een moeten laten doen ivm gezondheids klachten maar ben al aardig wat kilo s kwijt hoor ,,dus zal bij jou ook goed komen ,maar wel een zware tijd hoor meis vergeet dat niet . vele groetjes elskuh 
|
|
|
eerlijkheid duurt het langst
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #808 Gepost op: 16 Augustus 2010, 03:58:08 » |
Mirantje ik heb eens even gegoogled..... naar gastric bypass ... Knap heftig, neem mn  voor je af dat je de beslissing hebt genomen..... Is toch een best zware operatie met de nodige risico's....en je durft het aan ! Wens je ook veel sterkte...en ga je 
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #807 Gepost op: 15 Augustus 2010, 12:15:13 » |
Mirantje heel veel sterkte ... ik vind je heel moedig hoor
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
|