mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #781 Gepost op: 12 Augustus 2010, 12:55:56 » |
joepie
nee ik hoef die shakes niet heel me leven te drinken ik moet die nu drinken voor de operatie modifast dat is om je lever een stuk te laten krimpen omdat het beter is voor de operatie . na de operatie begin je wel met alleen maar vloeibaar daarna gepureerd eten en dan langzaam naar vast voedsel maar dat zal niet meer zijn wat je normaal eet. het zijn kleine beetjes helemaal geen zuikers want dan krijg je dumping proces of wel te zeggen braken. frisdranken mag niet meer geen alcohol en weinig vet. hoe of wat hoor je na de operatie van de diatieste ik zal na de operatie elke drie maanden gecontroleerd worden vooral voor je vitamines want die moeten op pijl blijven maar die krijg je van het ziekenhuis en die zal ik me leven lang blijven slikken.
en ja joepie ik kan je zeggen na jaren vechten met me zelf ga ik na 20 sept een nieuw leven lijden en hoop ik het zelfvertrouwen weer terug te krijgen in me zelf
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #780 Gepost op: 12 Augustus 2010, 12:28:22 » |
mirantje heftig hoor wens je veel sterkte en kracht toe  en hou ons op te hoogte
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #779 Gepost op: 12 Augustus 2010, 12:15:48 » |
maar mirantje...  wil dat dan zeggen dat je de rest van je leven aan de shakes moet? of mag je na de operatie gewoon weer voorzichtig eten? ik vind het best eng klinken, dan moet je de wanhoop echt nabij zijn, anders zet je dit soort stappen niet... lijkt mij. ik heb wel eens gelezen dat ze in amerika al best ver zijn in onderzoeken naar te dik zijn, dat mensen die te dik zijn een stofje in hun hersens missen, die het gevoel van "vol te zitten" missen. ik vond dat best logies klinken... erfelijkheid/in de gene ... is er ook zo 1... ik vind het een hele stap die je zet, maar kan me wel heel goed voorstellen als die mogelijkheid er is, dat je hem met beide handen aan grijpt. ik zal voor je duimen dat het je gaat brengen wat je er van hoopt. 
|
|
|
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #778 Gepost op: 12 Augustus 2010, 12:03:11 » |
Jeetje Miran, heavy! Heel veel succes en ik lees het graag hoor 
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #777 Gepost op: 12 Augustus 2010, 12:01:54 » |
ja zeker miran 
|
« Laatste verandering: 12 Augustus 2010, 12:05:06 door Trui »
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #776 Gepost op: 12 Augustus 2010, 11:46:23 » |
hier weer een stukje van mij over de operatie die gaat plaats vinden. jullie zullen wel denke waaron daar over schrijven,ik schrijf dit omdat het voor mij een hele belevenis is en zo probeer alles een beetje van me af te schrijven en mischien zijn er mensen die het leuk vinden om te volgen of die zelf er ook over na denken om te stap te zetten. zoals ik al eerder schreef het is niet iets wat je op de een of andere dag beslis hier gaan maanden over heen en ja dan zet je de stap ik heb die stap vorig jaar gezet en naar de huisarts gegaan. daar van uit kom je bij de obesitas kliniek en die gaan kijken wat het beste voor je is. die besloten vorig jaar dat voor mij het het beste was om de gastric bypass operatie te gaan. ik zelf wilde een maagbandje maar dat kon niet omdat ik een breukje in me maagwand heb en dan doen ze dat niet. een gastric bypass operatie is wel zwaar maar heb besloten dat ik het gaat doen,en nu 20 sept zal het gaan gebeuren ik moet die vrijdag van te voren bellen hoe laat ik daar die maandag moet zijn. ik moet maandag beginnen met de shakes daar kijk ik wel tegen op want als je dat drie keer op een dag moet doen en verders niks anders komen ze al gauw je neus uit.ik zal de calorieen teller niet meer nodig hebben dan  hier onder een foto van een gastric bypass  ik hoop dat jullie het leuk vinden om te volgen liefs miranda xx
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #775 Gepost op: 2 Juli 2010, 00:44:38 » |
tjeetjuh mamaplien wat erg voor die kleine gino wat ziet het er erg uit zeg ben blij voor je en voor die kleine dat het nu weer goed gaat wat een toestand allemaal denk je een onschuldige kinderziekte blijkt het toch niet zo onschuldig te zijn my godnesssssssssss sterkte voor jou en de boys
|
|
|
|
|
|
10neke
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #774 Gepost op: 1 Juli 2010, 17:42:24 » |
Mamaplien, wat fijn dat Gino weer koortsvrij is en weer lekker speelt.......de andere kinderen niet aangestoken hoop ik. 
|
|
|
Een mens heeft 2 oren en 1 mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #773 Gepost op: 1 Juli 2010, 16:07:03 » |
Hij kijkt ook weer helder uit zijn oogjes. Gelukkig maar 
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
|
|
micky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #771 Gepost op: 1 Juli 2010, 12:24:29 » |
mamaplientje wat fijn dat het beter gaat met gino een dikke kus voor dat kleine manneke 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #770 Gepost op: 1 Juli 2010, 11:41:49 » |
Ow wat fijn om te lezen zeg  had je nog andwoordt gegeven gisteren maar je mailbox is vol
|
|
|
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #769 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:58:24 » |
|
|
|
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #768 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:26:43 » |
Wauw mamaplientje dat gaat snel, wat ziet Gino al beter uit. Gelukkig voor dat kleine mannetje en ook voor jullie gezin, want er zijn nog twee lieve boefjes die ook aandacht vragen. Mamaplientje neem ook je rust want zoiets vreet energie. 
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
emie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #767 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:12:47 » |
fijn voor Gino en fam, dat hij weer vrolijk is,de korstjes gaan vanzelf wel weer weg plien! 
|
|
|
hondje cj
|
|
|
omazoemer
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #766 Gepost op: 1 Juli 2010, 10:04:55 » |
Gelukkig mamaplientje dat het beter gaat hij ziet er zeker stukken beter uit. 
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #765 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:59:54 » |
gelukkig dat het iets beter gaat plientje,een moederhart volgen is goed  en drinken ook goed,waterijsjes zijn ze ook gek op 
|
|
|
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #764 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:58:08 » |
Mamaplientje wat een goed nieuws om de dag mee te beginnen 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #763 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:57:26 » |
he gelukkig !
hij ziet er inderdaad al weer een stuk beter eruit .
wat een opluchting ik moest er steeds aan denken arm klein manneke, en arme jij .
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #762 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:47:20 » |
wat fijn mamaplientje....hij ziet er een heel stuk beter uit... 
|
|
|
|
|
|
mamaplientje28
it's me ;o)
|
 |
|
|
|
« Antwoord #761 Gepost op: 1 Juli 2010, 09:44:04 » |
 gino gaat echt vooruit !! geen koorts meer eet weer als van ouds slapen doet hij nog wel veel maar de tijd dat hij wakker is is hij weer vrolijk zijn oogjes strallen weer !!!! yep het ergste heeft hij nu gehad nu moeten alleen nog de korstjes weg trekken. weer helemaal happy @ home :D
|
|
|
trotse mama van Jimmy Daan Gino en Thijsje
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #760 Gepost op: 1 Juli 2010, 01:10:26 » |
wat heerlijk dat het weer beter gaat met het kleine manneke. geef hem een hele dikke knuffel!!! en nu weer lekker tot jezelf komen zul je best behoefte aan hebben.
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
scarlett
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
|
 |
|
|
|
« Antwoord #759 Gepost op: 30 Juni 2010, 22:39:02 » |
fijn te lezen dat het met het kleine mannetje weer een stuk beter gaat,Gino had het wel heel erg,zo heb ik het nog nooit gezien zo erg.dikke knuffel voor Gino 
|
|
|
|
|
|
mirella
|
 |
|
|
|
« Antwoord #758 Gepost op: 30 Juni 2010, 19:22:43 » |
Ben blij te lezen dat het wat beter gaat met Gino 
|
|
|
|
|
|
memyselfandI
|
 |
|
|
|
« Antwoord #757 Gepost op: 30 Juni 2010, 19:03:04 » |
Ik lees dat Gino 't goed doet! Goed nieuws!! Als moeder is het een hoop zorgen als je kind zo ziek is en dat je hem liever thuis wil verzorgen, vind ik juist helemaal niet raar. Een ziekenhuis is soms traumatisch voor zo'n jong kindje en bovendien is het daar soms veel vatbaarder voor infekties. Lekker bij mama is juist wat een kindje nodig heeft wanneer het ziek is, denk ik. Je kinderen hebben veel geluk met zo'n zorgzame moeder!!!
|
|
|
|
|
|
|