mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #295 Gepost op: 16 Augustus 2010, 18:20:53 » |
kwam dit ergens tegen
Mijn last Mijn Lichaam
Mijn last Mijn lichaam al die kilo`s zeul ik mee mijn rug en mijn gewrichten alles doet me pijn al die blikken dat is niet fijn mensen die over je praten oordelen zonder je te kennen Mensen die roddelen als je jezelf eens met iets lekkers wilt verwennen De snackbar dat is voor mij taboe ook al ga ik er maar 1 keer per maand naartoe Mijn last mijn lichaam Binnenkort ben ik van de last verlost en zal dan mijn lichaam voor mij eindelijk mijn lust worden Toch?
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #294 Gepost op: 15 Augustus 2010, 19:53:56 » |
Haas(t) je niet
Het Kerstkonijn had graag een Paashaas willen zijn Goed, zei zijn baasje met kerst ben jij het haasje
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #293 Gepost op: 15 Augustus 2010, 19:38:29 » |
broodje aap
Mijn vrienden wonen in wonderland Daar heerst altijd blijdschap En daar loopt iedereen hand in hand En het hele leven is een grote grap Alle dagen zijn vol kleuren We zijn zo gelukkig, allemaal Maar och, wat zit ik nu te zeuren Het is toch een broodje aapverhaal
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #292 Gepost op: 15 Augustus 2010, 19:32:18 » |
 Belt....vraag ik me ook wel eens af.... thnx... 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #291 Gepost op: 15 Augustus 2010, 18:52:54 » |
Een Visie op mens zijn.
Mensen zijn verschillend, zijn uniek, spreken verschillende talen. Mensen in allerlei kleuren, van blank tot zwart, van rood tot bruin. Mensen hebben hun eigen gedachten, hun eigen culturen. en toch....
En toch....hebben mensen de zelfde aarde, zien ze dezelfde zon en maan. Mensen hebben een kloppend hart, en halen adem om te leven. Mensen kennen de zelfde gevoelens, verlangens, angst en pijn.
Dan vraag ik me soms in stilte af, Waarom zien we alleen de verschillen, want in ons diepste wezen zijn we toch één. Laten we bij iedere ontmoeting, het volgende nooit vergeten. Wij dragen allemaal dezelfde naam,
mijn naam is mens
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #290 Gepost op: 15 Augustus 2010, 05:45:05 » |
Dat is mijn lievelings gedicht els staat ook op mijn hyves.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #289 Gepost op: 15 Augustus 2010, 01:28:47 » |
Ga nooit heen zonder te groeten, ga nooit heen zonder een zoen. Wie het noodlot zal ontmoeten, kan het morgen niet meer doen.
Ga nooit heen zonder te praten, dat doet soms een hart zo'n pijn. Wat je 's morgens hebt verlaten, kan er 's avonds niet meer zijn.
toon hermans
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #288 Gepost op: 14 Augustus 2010, 20:58:26 » |
Ogen kunnen spreken in een hele mooie taal, een taaltje zonder woorden maar we begrijpen hem allemaal,
misschien zie je weleens verdrietige ogen vaak hebben ze dan een traan, dan kunnen ze even niet spreken en laten ze de druppel gaan,
ogen kunnen spreken in een hele mooi taal een taaltje zonder woorden maar we begrijpen het allemaal,
ogen kunnen je vragend aankijken en soms lachen als het moet, maar als ogen glinsteren dan weet je , het zit wel goed
ogen kunnen spreken in een hele mooi taal, een taal die jij ook begrijpt want dat doen we allemaal
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #287 Gepost op: 14 Augustus 2010, 17:43:52 » |
Het zaad is geplant als tegenpolen elkaar aantrekken - kunt u graven? Het duurt het fysieke te maken van de fysieke.
Fase twee: De bloem bloeit door wat lijkt op een betonnen oppervlak: dat wil zeggen, hebzucht, racisme, krankzinnigheid, fysieke en sociale handicaps, dit zijn de dingen die normaal de bloem doen bloeien. Rode roos, of zwarte roos, niets er tussen.
Fase drie, "het arrest ": Als het ware te vallen op u vandaag, welke bloem zou je zijn? De rode roos? Of de zwarte?
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #286 Gepost op: 12 Augustus 2010, 23:59:50 » |
mirantje... ik hoop niet alleen dat je loopt... maar huppelend dit gevoel vast houd. als vrouwen het meisje in zichzelf verliezen, is spelen een zware klus.  dus hop mirantje... spring. 
|
|
|
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #285 Gepost op: 12 Augustus 2010, 22:55:46 » |
mooi hoor miran maak je die zelf knap hoor
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #284 Gepost op: 12 Augustus 2010, 22:47:22 » |
Vrijheid
Ik droomde van een stil verlangen naar vrijheid even lopen in een andere tijd even lopen op de Snelweg van het leven en niet meer in deze zijstraat, even even proeven van Geluk in snelle tijden even spelen, even al het langzame mijden even lachen en dansen, even alle dingen doen Ik kus een vreemd kind, geef zelfs de hond een zoen Even alle mensen laten denken, Ze is niet goed wijs! Even niet meer horen , IK EIS Nooit meer vragen, Mag ik even? Alleen maar Leven, echt even Leven.
Nooit meer vrouw en moeder zijn Maar even weer dat meisje zijn
dat loopt op de Snelweg van het Leven
EVEN
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #283 Gepost op: 12 Augustus 2010, 14:13:28 » |
STILTE IN JE STEM
Een stoel, leeg en verlaten jouw aanwezigheid ontbreekt, nog steeds zo tastbaar roep stil je naam als ik spreek.
Wat zal je trots op mij zijn als je even stiekem mocht komen kijken, in gedachten ben je erbij al zal je stem voor altijd zwijgen.
jacky
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #282 Gepost op: 12 Augustus 2010, 05:06:10 » |
Mooi !! 
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #281 Gepost op: 12 Augustus 2010, 01:08:55 » |
Vanaf de aarde blijf ik aan je denken want daar in het land van gedachten en dromen kan ik je mijn liefste wensen schenken Ik stuur ze omhoog langs zonnestralen die met hun warmte mijn liefde vertalen
|
|
|
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #280 Gepost op: 11 Augustus 2010, 07:23:06 » |
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #279 Gepost op: 11 Augustus 2010, 07:21:34 » |
Eenzaam
Veel mensen zijn eenzaam, geloof me daar is niets tegen, het màg maar kom je ze tegen zeg dan op z'n minst even: "dag".
toon hermans
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #278 Gepost op: 9 Augustus 2010, 02:53:59 » |
Ik zit mij voor het vensterglas onnoemelijk te vervelen Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen”.
toon
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #277 Gepost op: 9 Augustus 2010, 02:05:51 » |
Wist je dat er parels zijn en grote diamanten dat er ook saffieren zijn en prachtige briljanten zo stralend als het zonlicht op een bruisende fontein maar nooit zo prachtig als jouw lieve ogen kunnen zijn
(Uit: Omdat je zo lief bent
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #276 Gepost op: 7 Augustus 2010, 20:07:45 » |
mooi gedicht Mirantje.....
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #275 Gepost op: 7 Augustus 2010, 20:02:06 » |
soms lijkt de wereld even stil te staan De tijd wil maar niet doorgaan De pijn blijft constant steken en wil maar niet uit je hartje breken
Soms lijkt het anders te gaan dan je verwacht Je bent machteloos, je hebt geen kracht Je kan nauwelijks meer vechte vechten voor je eigen rechte
Soms zijn er ook wonderen in je leven Die helpen om door te gaan Soms vergeten we de kleinste dingen Om daar even bij stil te staan
Door onze vrienden komen we er door heen Zij laten ons nooit alleen Een bedankje van mij voor al mijn vrienden op deze aarde want onthoud: ieder heeft zo zijn eigen waarde
Soms lijkt de tijd stil te staan Maar toch tikt het klokje door Het is dan tijd om weer verder te gaan Verder te gaan met het leven!
|
|
|
|
|
|
mirantje71
|
 |
|
|
|
« Antwoord #274 Gepost op: 7 Augustus 2010, 19:54:19 » |
Er zit een traan in mijn oog Stiekem, niemand die hem ziet Geen traan van blijdschap Maar van stil verdriet
Die traan in mijn oog Rolt inmiddels over mijn wang Ik kan hem niet meer stoppen Hij gaat zijn eigen gang
Er rolde een traan over mijn wang Hij kwam op de grond terecht Een traan van stil verdriet Die voor mij zoveel zegt
Er rolde een traan Ik heb hem niet gestoord Omdat je met een traan Soms zoveel meer zegt als één enkel woord..
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #273 Gepost op: 6 Augustus 2010, 00:38:43 » |
Zeg nooit: dat kan ik niet Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren
|
|
|
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #272 Gepost op: 1 Augustus 2010, 01:31:31 » |
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #271 Gepost op: 1 Augustus 2010, 01:29:27 » |
Ik schreef ik schreef je naam in het zand, maar de regen veegde het weg ik schreef je naam in de broodkruimels, maar de vogels aten het op ik schreef je naam in men hart, maar daar blijft het voor altijd staan
|
|
|
|
|
|
|