alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #420 Gepost op: 24 Augustus 2011, 10:13:17 » |
Webvrienden...
Zó heb je vrienden en zó ben je ze weer kwijt nog sneller dan in ’t écht blijf je steeds leren de kwetsbaarheid van de verbale sferen die vaak ontstaan op zo’n sociale site
zó ben je samen, maar zó weer alleen moet je weer door met slechts gelezen woorden de nagalm van zielstrelende akkoorden en weer zo eenzaam als daarvóór als iedereen
zó blijft het gaan, tot je alsnog beseft hoe mooi vaak ook, het bleven lege zinnen zonder het hart, zonder die ziel vanbinnen waarmee de mens zich boven ‘t woord verheft
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #419 Gepost op: 19 Juli 2011, 23:20:49 » |
voor altijd..
in m'n kast, gewoon als souvenier vandaag gewassen en liefdevol gestreken kwam hem tegen tussen je spullen hier waar jij allang op was uitgekeken..
m'n ogen lichtten op, een grote lach vol grappige herrinneringen toen we hem kochten bij V&D die dag vlak voordat we op vakantie gingen..
die polo met printjes van ons verblijf met strandhuisjes en stoeltjes eigenlijk wilde je zoiets niet om je lijf maar ik kocht hem voor jou al bleef jij koeltjes
gedragen heb je hem dat kan je zien verwassen en met gaten nog even gesnoven voordat de wasmachine elk luchtje ver weg had gelaten..
gewoon een polo opgevouwen in m'n kast de rest is naar een tweede leven weg is nu die zware last maar het leukste is gebleven..
voor altijd..
|
|
|
|
|
|
karin3
|
 |
|
|
|
« Antwoord #418 Gepost op: 3 Juli 2011, 00:15:29 » |
|
|
|
als je de omstandigheden niet kunt veranderen ,verander dan de manier waarop je er naar kijkt;)
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #417 Gepost op: 2 Juli 2011, 23:33:17 » |
Slapen gaan...
Soms gaat het vanzelf, liggen.. de oogjes dicht weer wakker worden, want dan is het licht niet eens meer weten waar je t laatst aan hebt gedacht voordat je weg was in die lange nacht
Soms zijn er ook nachten, dan lukt het maar niet oogjes dicht en moe.. maar dan toch in je hoofd schiet het vol met gedachtes waar je de hand niet in hebt en waar je hoofd van tolt in je zweterige bed
Wakker worden...
Soms dan zo moe, geen zin in de nieuwe dag en meen dat ik nog een uurtje extra slapen mag.. waarin dan juist de mooiste dromen soms passeren om die nacht vol angsten te compenseren
Soms gebeurt het, dan kom jij langs en lacht me toe ligt weer even naast me en fluistert...... hoe goed ik het doe en de kinderen ook.... dan ben je er weer even maar jeetje was je maar gewoon gebleven
|
« Laatste verandering: 2 Juli 2011, 23:34:52 door willemijn »
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #416 Gepost op: 29 Juni 2011, 22:20:50 » |
Lieve Bobbie, al wil je dit niet toch een reaktie zoals je nu ziet dat het stil is heb ik ook gezien maar daarom dit hartje onder de riem. Nowlive de Gekstuhh, altijd maar weer en zo blijft het, keer op keer Na elke top dutten we weer even in komt er een dalletje, maar ook een nieuw begin. Zijn we afgekickt van het DKG of SST gedoe en het Nowliven tot diep in de nacht even moe Zijn we even aan het ademhalen van al die dagen en nachten doorhalen. Weer gewend aan het nieuws van de dag dat iedereen in de krant misschien al zag Niet meer helemaal in de Nowlive ban waar je ook de ditjes en datjes kwijt kan. Het komt weer terug, ik merk het al we klimmen weer op uit het piepkleine dal er wordt weer veel meer gezellig geschreven zodat er vanzelf steeds meer valt te beleven. Nowlive de Gekstuhh.. maar van mij ook deze kreet Nowlive de Liefstuhh.. dat je het maar weet Dat hoef ik je verder niet uit te leggen maar ik wilde je het nog even zeggen. Liefs, Willemijn Willemijn, thnx en deze voor jou 
|
« Laatste verandering: 29 Juni 2011, 22:33:17 door Bobbie »
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #415 Gepost op: 29 Juni 2011, 14:42:38 » |
Nowlive de Gekstuhh, altijd maar weer Nowlive blijft je verbazen, keer op keer Op het ene moment druk, en soms ook stil Dan denk ik soms wel eens: Is dit het nu....wat ik wil?
Nee, rustig maar, ik weetut, ik heb niks te willen Maar zo zou graag de stilte door het dalletje willen tillen Tsjongejonge, wat gaat het reageren toch traag Zelfs op het nieuws word niet of nauwelijks "gepraat"...
Jammer, en zeker voor de "makers van de Nieuwe Home" Is het dan zo nieuw en hebben de leden zo veel schroom? Nowlivers, zet daar ook eens een reaktie neer, of een paar keer Je zal zien, na een paar posten volgen er vast vele reakties meer...
Dan is het "levendiger" en fijner om mee te doen en ook het nalezen Daar kunnnen we het allemaal over eens zijn, laten we wel wezen ! Tot slot en in het kort: Reageer eens iets meer en niet op dit gedicht Maar liever op de mooie Nieuwe Home met heel veel nieuws en op de topic's.....
Dan gaan we de goede kant weer op.... met allemaal een blij gezicht Heb je Tip's of goede ideëen, laat het ons weten in een PM of bericht We staan altijd open voor de wensen van Nowlivers, als we ze weten Altijd zo geweest en samen komen we er vast wel uit.... Zeker Weten !
Go, Go, Go, Nowlivers, SUCCES ! 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #414 Gepost op: 17 Juni 2011, 22:05:58 » |
ff wat anders erin gooien , moet kunnen toch? ------------------------------------------- Tot de lucht van 't toilet is verdwenen... Ik sta maar te wachten krijg lichamelijke klachten sta te wiebelen op m'n tenen tot de lucht van 't toilet is verdwenen... Je was me weer voor Arghh wat ruik je weer goor ik sta te draaien op m'n benen tot de lucht van 't toilet is verdwenen... Je nam gewoon alle tijd wou het allemaal kwijt kan ik een gasmasker lenen tot de lucht van 't toilet is verdwenen.. . Maar 't is bij mij ook gaar Red alert, groot gevaar ik zweet me echt penen tot de lucht van 't toilet is verdwenen... Het duurde te lang Nu sta ik in de gang met mijn boodschap langs m'n benen een nieuwe geur is erbij verschenen... ik ben naar de badkamer verdwenen...  ( gepikt van merle)
|
« Laatste verandering: 17 Juni 2011, 22:07:33 door alidah »
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #413 Gepost op: 28 Mei 2011, 12:01:53 » |
Tranen zijn als een waterval, ze beroeren je tot in je diepste dal. Tranen kabbelen over je wangen, ze wijzen je op een intens verlangen. Tranen moeten vrij kunnen stromen, ze mogen uit je ogen komen.
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #412 Gepost op: 28 Mei 2011, 11:59:13 » |
dierengedicht Hoor de vogels zingen in de nacht Nog mooier dan ze overdag al doen De melodieën passen in elkaar Melodieën waarop de beste musici nog niet op zijn gekomen Riedeltjes van een koolmees Gepaard met het krassende geluid van een kraai Een klein musje als een kinderstemmetje in de boom Gemengd met de krachtige stem van een nachtegaal Dan als afsluiter nog de arend schreeuwend op de achtergrond Met de liefdevolle en zachte stem van een zwarte beo De wonderen wereld van de vogels Muzikaal met een vleugje menselijke realiteit
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #411 Gepost op: 26 Mei 2011, 07:23:52 » |
Stuur me de wind. Voel je in mijn hart kan je niet meer zien maar in gedachten ben je heel dicht bij mij.
Zou zo graag nog even met je praten misschien kan jij mijn angsten voor altijd laten verdwijnen.
Ben jij gelukkig in het licht nu je bent terug gegaan naar de bron van ons bestaan laat het me weten.
Stuur me de wind laat hem zachtjes strelen mijn wang dan ben ik niet meer bang ik mis je nu al zo lang.
|
|
|
|
|
|
klahan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #410 Gepost op: 18 Mei 2011, 22:33:42 » |
wat heb je je gevoelens omtrent segredo weer mooi verwoord willemijn. prachtig gedaan!
|
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #409 Gepost op: 18 Mei 2011, 12:31:56 » |
Willemijn  wat een leuk gedicht,
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #408 Gepost op: 17 Mei 2011, 23:18:48 » |
Hondje toch..
je wandelde m'n schermpje op streepjes bruin en zwart grote oortjes bovenop je kop meteen brak je m'n hart..
zo speels en leuk en lief werd jij de ster van 't spel jij kreeg de hoofdrol, werd de dief van de emoties daar van 't stel..
knuffelen en liefde konden ze bij jou kwijt en op hun beurt jij alles bij hun daar voor iedereen en jou een mooie tijd lief hondje toch, en je bent nu waar..
je een thuis zult hebben, het gaat je goed jij bruin en zwart gestreept lief dier een lot uit de loterij heeft jou ontmoet welkom in nederland, je bent nu hier..
Voor Segredo.
|
« Laatste verandering: 17 Mei 2011, 23:20:21 door willemijn »
|
|
|
|
|
|
ab-ab-
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #407 Gepost op: 8 Mei 2011, 00:55:12 » |
Liefs Toos
|
|
|
|
|
|
karin3
|
 |
|
|
|
« Antwoord #406 Gepost op: 9 April 2011, 19:57:11 » |
Willemijn, 
|
|
|
als je de omstandigheden niet kunt veranderen ,verander dan de manier waarop je er naar kijkt;)
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #405 Gepost op: 9 April 2011, 19:50:39 » |
Schieten maar he?. . klootzak want je wereldje was zo klein. maak de mensen maar dood die toevallig in je omgeving zijn.. Goh wat een gevoel he?.. klootzak had eerst maar je op je eigen kop gericht. want dan was je er vanaf geweest.. of was t lekker, nog even zo'n gezicht vol van angst, niet wetende waarom er iemand zoals jij voor hem stond.. een klootzak zoals jij een hapje vuile strond... Ben woedend, en wil dit even kwijt want het is zo eng, het is zo dichtbij.. het was nu daar, maar straks mischien hier Dichtbij of veraf, maar nooit meer vrij.. 
|
« Laatste verandering: 9 April 2011, 20:55:35 door Bobbie »
|
|
|
|
|
ketel470
|
 |
|
|
|
« Antwoord #404 Gepost op: 27 Maart 2011, 16:28:53 » |
mooi gedicht willemien
|
|
|
|
|
|
klahan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #403 Gepost op: 26 Maart 2011, 23:20:37 » |
wat kun je toch prachtig dichten willemijn! je zit nog vol emotie en hebt nog veel te verwerken. sterkte hoor.
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #402 Gepost op: 26 Maart 2011, 23:08:45 » |
willemijn.. 
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #401 Gepost op: 26 Maart 2011, 23:04:54 » |
willemijn  sterkte!
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
|
ab-ab-
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #400 Gepost op: 25 Maart 2011, 08:32:54 » |
Willemijn 
|
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #399 Gepost op: 25 Maart 2011, 02:28:30 » |
Ben nog wakker, slapen lukt niet want ik wil het zo graag kwijt waar naar toe met mijn verdriet kan niemand bellen op deze tijd
De dag is heel erg goed gegaan met bloemen in de volle zon je rust daar zacht, en dat heeft ons goed gedaan omdat je niet meer verder kon
Maar de onrust die mij nu weer overvalt gaat dat ooit weer over dan een emotie die door mn hoofd heen knalt is dat iets wat over gaan kan
|
« Laatste verandering: 25 Maart 2011, 02:35:34 door willemijn »
|
|
|
|
|
hanna
|
 |
|
|
|
« Antwoord #398 Gepost op: 24 Maart 2011, 09:47:16 » |
Els wat lief, wat heb je mooie gedichtjes gemaakt voor fleurtje. 
|
|
|
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #397 Gepost op: 24 Maart 2011, 04:47:43 » |
|
|
|
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #396 Gepost op: 24 Maart 2011, 04:21:55 » |
zo lief, zo trouw en zo zacht, zo'n vlug einde had ik niet verwacht. Om zo ziek te worden, heb je niet verdiend je bent nu op weg naar je baas, je grote vriend Lieve fleurtje je was een prachtig dier oh was je nog maar hier.
Dank je wel lieve fleurtje dat je er bijna 15 jaar voor me was.
|
|
|
|
|
|
|