willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #470 Gepost op: 15 Januari 2012, 00:49:38 » |
traantjes laten.. je rot voelen het kan over van alles gaan over grote dingen en kleine dingen.. soms ben je helemaal ontdaan
een leuke dag.. een leuk verhaal het kan over van alles gaan dan lukt het niet en komt het weer dan ben je helemaal ontdaan
|
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #469 Gepost op: 10 Januari 2012, 00:02:28 » |
Scherpe kanten dragen is te doen al doen die randjes pijn.. het goede zien is soms wat moeilijk het koesteren daarna is wel heel fijn..
Loulou in vier zinnen zeg jij waar ik al twee jaar lang aan denk.. het goede koesteren en niet vergeten hoe mooi de dagen waren.
Dank je wel..
|
|
|
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #468 Gepost op: 9 Januari 2012, 22:47:09 » |
t is niet altijd even makkelijk de scherpe kanten van het leven te dragen probeer vooral het goede te zien en koester de mooie dagen
|
|
|
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #467 Gepost op: 9 Januari 2012, 15:35:08 » |
haha alidah die is goed, ik zal het kopieren voor mijn schoonmoeder
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #466 Gepost op: 9 Januari 2012, 13:45:20 » |
Schoonmoeders ze hebben niet zo,n goede naam hoe zou dat nu toch komen, Ligt het misschien aan het feit dat hun kind hen word ontnomen. Haar dochter of haar zoon heeft zelf een keuze gemaakt zonder dat ze is gemoeid is ze daarom wat lichtgeraakt. Maar besef toch wel, het blijft altijd jouw kind En wees dus niet jaloers als zij een ander nu bemind. En je zult dan zien, als je elkaar beter leert kennen, dat je op den duur best aan haar of zijn keus kunt wennen. Je dient allebei toch het zelfde belang onvoorwaardelijke liefde een leven lang. ( Overgenomen van Huting... klopt wel he  )
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
Boshoffski
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #465 Gepost op: 2 Januari 2012, 08:46:32 » |
|
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #464 Gepost op: 2 Januari 2012, 00:00:07 » |
Nieuwjaar
Wat een goed begin vandaag een borrel met elkaar broers en zusjes nieuwjaar!
Hechter dan ooit na verlies we gaan gewoon door het was gezellig zoals ervoor!
Jullie in ons aller hoofd Wij horen jullie lach toch wel op deze nieuwjaarsdag!
Een glas champagne op deze nieuwe dag met een traantje en een lach!
Ook voor onze lieve papa vandaag alweer 95 jaar kunnen zijn maar toch vieren we feest
al zijn jullie er niet meer zo gaat het leven wij gaan door hoor
#ster018
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #463 Gepost op: 23 December 2011, 17:34:05 » |
Kerst is meestal een gezellige en warme tijd Maar er is een ding dat mij heel erg spijt, Niet iedereen heeft zo'n geluk als wij of jij, Niet iedereen is dan zo gelukkig en blij.
Sommige mensen hebben het niet zo goed, Sommige mensen hebben het niet zoals het moet...
Er is dan niet genoeg drinken of eten, Dat wou ik je toch wel even laten weten, Zodat je bij deze kerst ook denkt aan anderen, Met zijn allen kunnen we dan mss iets veranderen?
We doen volop de boodschappen voor de Feestdagen, Al het nodige, en het lekkere, en de luxe, voor de dagen.
Hang eens een surprise tas aan de deurknop bij die één.... Doe een paar lekkere dingen uit je kerstpakket te geef... Schep eens een beetje soep uit die hele grote pan En breng het op Kerstavond aan die ene buurvrouw of man...
Verras de mensen die "alleen" zijn en ook nu hun dierbare erg missen, Met een bezoekje of nodig ze uit, zodat ze niet "alles" hoeven te missen.
Ik zeg niet dat je niet mag genieten van deze tijd van het jaar, Ik zeg alleen maar: verras eens en sta meer voor elkaar klaar, Dan wordt het een mooie en leuke kerst voor echt, iedereen, Niet alleen voor jou ... maar ook voor alle mensen om je heen....
#xmas008 #xmas013 #xmas012
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #462 Gepost op: 21 December 2011, 11:41:17 » |
wat lief Joepie! #fee001
|
|
|
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #461 Gepost op: 21 December 2011, 02:17:49 » |
heel herkenbaar voor iedereen... was er maar altijd dat gevoel van "ik ben niet alleen". al heb je veel lieve mensen/kinderen om je heen... als het er op aan komt sta je alleen. alleen in hoe je dag eruit ziet... alleen hoe je van de raarste dingen geniet. alleen zijn is een gevoel... en weet je wat het rare is... iedereen heeft vaak dat ene doel. het doel niet dat gevoel te willen, het doel op wat voor een manier, opnieuw te beminnen. al was het maar het beminnen van je bed... ik ga voorop... en geef willemijn een zet. hop... vrouwke...  ga liggen en slaap... met een beetje mazzel hoor ik nu in gedachte een grote gaap. dromen... van ballen en sterren... dan ga jij en al die mensen die het zelfde voelen een optimistisch 2012 redden. 
|
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #460 Gepost op: 21 December 2011, 01:49:41 » |
soms
wil je niet gaan slapen en blijf je liever wakker bang om de nacht weer in te gaan en te gaan liggen malen
vaak
weet je niet eens waarom en zit je maar te dubben want je weet dat het weer komt dat malen in de nacht
meestal
dan maar weer wachten totdat je denkt ik ben zo moe en koud ik ga naar boven er komt een nieuwe dag
morgen
wakker worden en is het over weer volop energie en zin het lijstje voor de kerst afmaken er tegen aan
|
|
|
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #459 Gepost op: 14 December 2011, 23:35:46 » |
mooie gedichten,elly #xmas005 #xmas027 #xmas031
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #458 Gepost op: 14 December 2011, 22:16:10 » |
Gedicht van mijn overleden buurvrouw.
Soms droom ik
dat alles als het oude is.
Soms droom ik
Dat de tijd is blijven staan
Het waarom is me ontgaan
Alsof iets is gebleven
Nooit is weggegaan
Soms droom ik
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #457 Gepost op: 14 December 2011, 22:04:02 » |
Kerst op Nowlive
De smiley's zijn er weer na de foto's en verhalen en zomaar ineens ook het gevoel.. een smiley spreekt wel duizend talen
Zou ze wel zomaar allemaal achter elkaar in dit vakje willen zetten maar dat mag vast van bobbie niet... want zelfs mijn nood breekt niet haar wetten
Het komt eraan mijn kerstgevoel of is het net zomaar ineens gekomen de zin om een paar weekjes... tussen de lichtjes en versieringen te wonen
Het stalletje met al die mooie beeldjes in wit met heel lichtgoud pastel gekleurd ooit voor mij uit Mexico meegenomen.. door een KLM piloot al is dat járen geleden gebeurd
Die oude zilveren ballen, pegeltjes, engeltjes en vogeltjes met hier en daar nog een vergeten vleugje engelenhaar, nog van mijn ouders boom van vroeger.. ze moesten eens weten
Toen en nu is vermengd en het is allebei leuk het is heel langzaam zo gelopen naast alles wat we waren gewend.. is bij ons Nowlive de huiskamer binnengeslopen
Wat trekken we aan en wat gaan we eten en is jouw boom al helemaal klaar zo beleven we samen maar ook weer niet echt... toch een beetje de kerst met elkaar
#smile001 #xmas009 #xmas014 #smile006 #smile012
|
« Laatste verandering: 14 December 2011, 22:06:01 door willemijn »
|
|
|
|
|
Didi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #456 Gepost op: 2 December 2011, 12:46:43 » |
Oh wat een mooie gedichten, ik val er stil van. En ja Willemijn die nacht dat we naar het strand vlogen..... En een hoop tumult aan boord...met paramolletjes, pinda's over datum, hangmatten verdelen, slippers kwijt..enz, enz Wat hebben we toch tranen met tuiten gelachen .... die goede oude tijd. En die lieve Annet is nu begonnen aan haar laatste reis.......... 
|
|
|
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld, en verdriet gedeeld.
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #455 Gepost op: 1 December 2011, 09:59:29 » |
wat een mooie gedichten
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #454 Gepost op: 30 November 2011, 23:57:42 » |
wat een mooie lieve en ontroerende gedichten... beiden gedichten, zo lief...  ik pak de "hand" en "voel" het gevoel. 
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #453 Gepost op: 30 November 2011, 22:10:33 » |
Héél mooi en sereen de gedichten 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #452 Gepost op: 30 November 2011, 22:07:27 » |
willemijn..geweldig..  lieve annet rust zacht ..we vergeten je nooit..
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #451 Gepost op: 30 November 2011, 22:00:32 » |
Prachtig gedicht Willemijn.. thnx
Rust zacht, lieve Annet....
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #450 Gepost op: 30 November 2011, 21:01:58 » |
oho wat mooi willemijn..... 
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #449 Gepost op: 30 November 2011, 20:56:47 » |
Voor Annet Hoe lang ken ik je al hoe lang al ken ik je naam hoe lang al ben ik eraan gewend om je naam op Nowlive te zien staan Zo gelachen met jou lieve Annet al vanaf het begin was je erbij de mooiste tijd.. jouw mooiste tijd want jij staat me voor altijd bij Op een nacht op reis we waren het zat we wilden naar zonnige stranden ongelofelijk hoe we die nacht na zoveel gedoe toch aan die zee belandden De vliegreis met zoveel tumult aan boord wij allemaal blij dat we veilig waren geland lachen gieren brullen en jij Annet had de hoofdrol op het beloofde strand Jij lieve meid, ik zal je nooit vergeten je was zo leuk.. tot op het laatst maar jeetje wat had je het zwaar maar toch totdat je het kon heb je hier iets geplaatst Annet.. meisje uit mijn eigen geboortejaar we hebben elkaar vaak pm´s gestuurd over ons huis, de tuin of hetzelfde keukenraam weet ik veel... maar te kort geduurd. Rust zacht Annet, zal altijd aan je bliijven denken Je was zo sterk, een vriendinnetje Een voorbeeld voor ons allemaal Een dikke kus, mijn laatste zinnetje..
|
« Laatste verandering: 30 November 2011, 20:59:18 door willemijn »
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #448 Gepost op: 30 November 2011, 17:44:42 » |
Angelique wat een prachtig gedicht.. Streel die handen maar, ik weet zeker dat ze er nog zijn.. 
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #447 Gepost op: 30 November 2011, 12:51:03 » |
Mooi!!
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
angelique2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #446 Gepost op: 30 November 2011, 12:43:31 » |
Handen vallen stil
Handen vallen stil Warmte vloeit weg in de dood koud en kil voelen ze aan. Je pakt ons niet meer vast Je laat je niet meer voelen.
Wij denken aan die vertrouwde handen zo lief, zo bekend, handen, waar wij de onze in legden en ons veilig voelden.
Onze kleine kinderhandjes in jouw vertrouwde grote handen. Handen die ons met liefde verzorgden, ons troosten, ons stevig vasthielden. O, konden we ze nog maar één keer voelen We zouden ze vastpakken, we zouden ze op onze wangen leggen, we zouden onze tranen erin verbergen en, we zouden ze nooit meer loslaten.
Ik moet denken aan die zorgzame handen, zo lang gezwoegd, zo lang geleefd, zo getekend door het leven. Handen, die ons gedragen hebben voor ons gebeden, handen, verweerd door het leven, vergroeid met het werk, goed om ze te zien, veilig om ze vast te houden, zo oud, zo wijs. O, konden we ze nog maar één keer voelen We zouden ze vastpakken de rimpels blijven strelen en denken aan al die jaren met jou.
O, mag God jou hand nu vastpakken, Jou op handen dragen en laten leven in de palm van zijn hand. Ik wil het geloven, ik blijf het hopen, ik vertrouw op zijn beschermende hand, want anders zijn jou handen wel erg stil.
|
|
|
We leven maar 1x, dus LEEF!!!
|
|
|
|