PetraS
|
 |
|
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: 2 Februari 2012, 18:56:11 » |
valentijn stelt voor mijn ook niks voor ik hou elke dag van mijn man en ook van mijn kinderen daarvoor hoeft het geen valetijn voor te zijn het is gewoon leuk dat wij op valetijns dag de sleutels van ons eerste huisje kregen 
|
|
|
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: 2 Februari 2012, 18:37:10 » |
Ach valentijn ...wat een flauwekul ..goed voor de winkeliers ,dus ik ben het met Pink en Sofie eens .De kinderen en mijn man komen nu ook af en toe wel eens met een bloemetje .
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
Trui
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: 2 Februari 2012, 18:14:58 » |
ik vind het wel leuk stuur mijn zus altijd een kaart dat ik veel van haar hou en mijn mannetje verras ik altijd met iets een geintje 
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: 2 Februari 2012, 18:13:47 » |
Helemaal mee eens Pink. In de winkels wordt je niet goed, alles ligt er door elkaar, rode harten, carnavalskleren en paaseieren.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
pink
|
 |
|
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: 2 Februari 2012, 18:10:30 » |
Valentijnsdag vind ik flauwe kul , allemaal commercie. Het is allemaal uit amerika over komen waaien en hier trapt men overal in. 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: 2 Februari 2012, 16:08:16 » |
Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven met cadeautjes, bloemen, of kaarten. Valentijnsdag wordt gevierd op 14 februari 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
micky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: 13 Februari 2011, 11:42:40 » |
Awbelt wat een prachtig valentijn geschenk. zo mooi krijg er kippevel van
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: 13 Februari 2011, 10:26:13 » |
 ANP Al 70 jaar dezelfde kaart op Valentijnsdag LONDEN (ANP) – Een Brits stel viert al zeventig jaar Valentijnsdag met dezelfde kaart die Harry Ward (88) als zeventienjarige aan zijn toenmalige vriendinnetje en huidige vrouw Doris (87) gaf op 14 februari 1941. Dat berichtte de Britse krant Daily Telegraph zaterdag.
Harry heeft sindsdien nooit meer een valentijnskaart voor haar gekocht, want ze haalt de eerste kaart ieder jaar weer uit de kast en plaatst hem op de schoorsteenmantel. De kaart ,,is nog net zo speciaal voor me als zeventig jaar geleden’’, aldus Doris. Het stel ontmoette elkaar in Bristol in 1940 nadat Doris haar bus had gemist. Ze liep een café binnen waar Harry een milkshake dronk en ze raakten aan de praat. Toen Harry haar naar de halte wilde brengen werd Bristol gebombardeerd. Ze renden naar de schuilkelder waar ze uren verbleven. Het stel trouwde ruim een jaar later en kreeg twee kinderen. Bron: De Stentor
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
unox2
|
 |
|
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: 7 Februari 2011, 03:31:53 » |
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 7 Februari 2011, 02:42:32 » |
Valentijnsdag laat harten spreken Jong, oud, man, vrouw, groot, klein...
Dan draagt elke kaart het liefdesteken Als blijk het niet te vergeten te zijn...
Een simpele gift doet meer als we denken In de koude kilte om ons heen...
Want door een ander "liefde" te schenken Voelt men zich niet meer alleen...
Meer liefde en aandacht voor elkaar Zou de wereld echt doen verzachten...
Valentijn is slechts 1x per jaar Hou het niet alleen bij de gedachte...
Of wachten op een lief, anoniem gebaar Kaartje sturen, daar wel eens aan gedacht?
Een mooi boeket aan iemand schenken Die je erg graag mag en veel voor je betekent...
Maakt niet uit wat het is, een mooie attentie Of misschien wel een kleine advertentie
Laat iemand die je graag mag ... eens weten Hoeveel zij of hij voor je betekent, mss samen eten?
Maandag 14 Februari is het Valentijnsdag De dag dat je het een ander laten weten mag !Nowlivers, wens jullie een hele fijne Valentijnsdag
|
« Laatste verandering: 2 Februari 2012, 16:07:56 door Bobbie »
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
|
ab-ab-
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 15 Februari 2010, 21:21:21 » |
AWBelt wat lief.. 
|
|
|
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 15 Februari 2010, 10:58:16 » |
Beltje wat een prachtig valentijn geschenk
iets wat je nooit meer vergeet
zo'n warme herhinnering.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 14 Februari 2010, 21:25:32 » |
Wat een prachtige herinnering, die zal je wel koesteren. Ik heb het kippenvel op mijn armen, zo lief ditte 
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 14 Februari 2010, 21:11:11 » |
Heb het met het kippevel effect zitten lezen echt prachtig , iets om heel goed te bewaren 
|
|
|
|
|
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 14 Februari 2010, 20:14:24 » |
beltje wat een geweldig verhaal zeg en super lief
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 14 Februari 2010, 18:54:07 » |
beltje wat een geweldig valentijn...verhaal 
|
|
|
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
|
|
|
connie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 14 Februari 2010, 18:33:00 » |
tjeetjuh beltjuh zo lief heb je mams speciaal gemaakt voor jou als dat geen mooie herrinderin is van je mams meestal maken de kinderen iets voor mams nu doet jou mams het voor jou zo mooi
|
|
|
|
|
|
|
|
sammy123
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 14 Februari 2010, 16:45:47 » |
ik krijg er gewoon kippevel van awbelt!! prachtig zo'n verhaal....... 
|
|
|
|
|
|
willemijn
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 14 Februari 2010, 14:37:09 » |
Beltje (mag ik toch wel zeggen he?) dit is het mooiste valentijnsverhaaltje dat ik ooit gehoord heb, wat lieffff!!
|
|
|
|
|
|
Regina
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 14 Februari 2010, 14:37:05 » |
wat een mooi verhaal belt  en idd gelukkig ben je er achter gekomen ..zo lief 
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 14 Februari 2010, 14:18:53 » |
Dank voor het delen Beltje. Dat is nu echt Valentijn. Iets krijgen en moeten raden van wie.  Ontroerend verhaal achter vanuit een mooi hart.
|
|
|
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 14 Februari 2010, 13:59:21 » |
 Dit Valentijns hart wil ik wel delen met die mensen die nooit iets krijgen met valentijn,ik krijg namelijk ook nooit iets met valentijn,niet dat het wat uit maakt ik vind dat het elke dag moet kunnen iets geven. Maar dit hart kreeg ik 8 jaar geleden per post gestuurd, en maar denken van wie ik het gekregen had, in de eerste instantie dacht ik aan een van mijn kleinkinderen aan gezien het leek of het door een kind was geschilderd.Mijn schoondochters gebeld of het soms van een van mijn kleinkinderen afkomstig was,maar nee daar was het niet van.IK kon niet bedenken van wie dat het dan afkomstig zou zijn,en heb me er maar bij neergelegd.Toen ik zoals gewoonlijk elke dag mijn moedertje ging bezoeken in het verzorgshuis hoorde ik van een verpleegster dat moeder een dag of wat er voor aan het schilderen was geweest in een groepje,en toen ging mij een lampje branden het was dus van mijn moeder.Elke valentijnsdag haal ik het hart weer te voorschijn en ben nog steeds blij dat ik hem heb. Zij inmiddels twee jaar geleden op 97 jarige leefdtijd overleden. wens iedereen een fijne valentijnsdag
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
Andrea63
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 14 Februari 2010, 13:34:07 » |
valentina ook namens mij gefeliciteerd !!
ps"ik weet nog steeds niet van wie de kaart is die ik heb mogen ontvangen hahaha ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoor.
|
|
|
Eerlijk duurt het langst!
|
|
|
|