spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1846 Gepost op: Vandaag om 20:29:03 » |
Oké, dank je wel Marchien...
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1845 Gepost op: Vandaag om 19:44:35 » |
@Spijkie,ik heb er geen last van ....@Petjan ,ik mis Joepie ook !!!!!
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
petjan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1844 Gepost op: Vandaag om 19:21:54 » |
wie weet waar Joepie is gebleven?
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1843 Gepost op: Vandaag om 16:30:00 » |
Hebben meer mensen er last van dat Google er steeds uit ligt?
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
rosa
leven en laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1842 Gepost op: Vandaag om 15:30:08 » |
waarom unox die vrouw die met smile s sprak er niet meer is
|
|
|
leven en laten leven
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1841 Gepost op: Vandaag om 00:50:03 » |
Wie heeft er nog een vraag? 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1840 Gepost op: 16 Januari 2012, 07:13:40 » |
Ik verf me haren al jaren en heb alle kleuren van de regenboog al gehad. wat ik doe als het te donker is gooi er Highlights doorheen dan wordt het ook lichter en kun je zelf bepalen hoeveel je erin doet. na een paar weken kan je weer je eigen kleur gebruiken.
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
marchien
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1839 Gepost op: 15 Januari 2012, 19:56:25 » |
zo is het precies Biesjoe ....zeker geen ontkleurder gebruiken !!!!!
|
|
|
Ik kijk naar de zon en laat de schaduw achter me!!
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1838 Gepost op: 15 Januari 2012, 13:23:58 » |
thanks voor de reaktie,s
ga de tip van biesjoe uitproberen,ontkleuren durf ik niet aan,dat vind ik te drastich,denk dat mijn haar daar behoorlijk onder te lijden heeft,...
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1837 Gepost op: 15 Januari 2012, 09:26:48 » |
ik zou toch eerst maar waterstof3procent door de shampoo doen en ff in laten trekken ..het goed in de gaten houden ..dan is in ieder geval de hele donkere kleur er uit..ontkleurder zou ik niet aanraden want daar zit amoniak in en dat is vrij agressief ..heb je kans dat je haar afbreekt en een oranje kleur over houdt.. nog een tip begin altyd onderaan in de nek de verf aan te brengen en dan naar boven werken..en dan door kammen..
|
|
|
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1836 Gepost op: 14 Januari 2012, 23:43:23 » |
ik datzelfde een keer heb gehad! Mirna. vele lichtere kleuren er door heb geverfd, hield een bos stro over. na inlichtingen te hebben gevraagd! het beste is je haar eerst te ontkleuren! bij de drogist te verkrijgen. daarna weer de kleur gebruiken die je altijd gebruikt.
ik heb uiteindelijk uit laten groeien en op de uitgroei weer bijgeverfd met mijn eigen kleur. komt dan ook wel goed, omdat het te donker geverfde haar toch wat verbleekt. maar duurt toch wel een paar maanden voor het weer de kleur heeft die je had.
|
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
deaqmaddoxx
Afstand nemen is soms beter dan dingen begrijpen
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1835 Gepost op: 14 Januari 2012, 23:13:23 » |
biesjoe heeft gelijk
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1834 Gepost op: 14 Januari 2012, 22:53:45 » |
zoals je misschien weet mirna als je je haar verft de schubben van je haar open blijven staan en als je dan een donkere kleur neemt het gelijk op genomen wordt door je haar..zal moeilijk zijn om die donkere kleur er direct uit te krijgen ..je zou het kunnen proberen on waterstof 3procent door je shampoo te doen en dat in laten trekken maar kijk wel uit dat je haar niet beschadigt..
|
|
|
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1833 Gepost op: 14 Januari 2012, 22:19:22 » |
dank je trui,.
ze hebben me ook wel eens verteld om je haar te wassen met head en shoulders,dat helpt ook niks,heb het wel 10 keer mee gewassen ...en nog steeds nog donker,.
|
« Laatste verandering: 14 Januari 2012, 22:34:56 door Mirna »
|
|
|
|
|
Trui
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1832 Gepost op: 14 Januari 2012, 22:14:29 » |
weet het niet zo gauw mirna maar als je het nu gelijk was met shampo dan word het misschien lichter dat heb ik altijd dat het afgeeft 
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1831 Gepost op: 14 Januari 2012, 22:11:33 » |
een vraagje... mijn haar verf ik altijd vuurrrood,nu heb ik een verf gebruikt die veel te donker is uitgevallen , terwijl me op het pak een andere kleur was beloofd,..  .., wie weet hoe ik het lichter kan krijgen zo snel mogelijk, 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1830 Gepost op: 12 Januari 2012, 16:56:50 » |
Stel hier je vraag en verbaas je hoe snel er een antwoord op komt....  Kun je een topic niet vinden, vraag het hier 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1829 Gepost op: 3 Januari 2012, 17:20:34 » |
ik wil even reageren op antwoord 1865 van Mirna op 24 december, heel mooi gesproken Mirna en ik zie het precies zo 
|
|
|
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1828 Gepost op: 25 December 2011, 01:54:35 » |
ik dacht ook een beetje simpel... "doe niet zo moeilijk"... denk ik vaak als ik gedoe hoor over wie wel en niet welkom is. ik heb 1 zus... dat is mijn hele familie. niet vanwege ruzie, maar iedereen is inmiddels allang dood. geen neefjes of nichtjes, geen tantes en/of ooms... ik weet niet wat dat is. soms kan ik dat echt missen, maar aan de andere kant prijs ik me soms ook rijk... als ik al dat gedoe bij andere familie's aanhoor. "waarom toch"... denk ik dan... het leven kan zo kort zijn, veel ste kort... waarom al die ruzie's en onenigheid. omdat me zus en ik nog de enige zijn, koesteren we mekaar maar extra, maken er soms zelfs grapjes over... we nemen elkaar wel eens mee naar een feestje en zeggen dan bij het binnen komen: "ik heb me HELE familie meegenomen"... je ziet dan mensen denken...  .... en dan duw ik snel me zus naar voren ... mag ik haar even voorstellen...  vroeger waren me zus en ik ook water en vuur...  dat hebben we gelukkig (ik denk ook door samen achter te blijven) achter ons gelaten... leeftijd zal ook wel een rol spelen... dacht ik... maar als ik hier mirna en trui lees heeft het niet zoveel met leeftijd te maken, maar met de instelling van verschillende karakters, die botsen al worden ze 100 jaar. hoeveel stappen moet een mens zetten om dezelfde kant op te lopen ... ik weet het ook niet.  wat ik wel weet... familie krijg je, vrienden kies je. dat je dan soms juist een hechtere band hebt met iemand die je zelf kiest, dat snap ik wel. waar je ook bent... met wie je ook bent... wat goed voelt, is fijn om te koesteren.... 
|
|
|
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1827 Gepost op: 24 December 2011, 22:10:20 » |
fijn ,dat we hier ons hart kunnen luchten ,dat kan alleen hier bij nowlive, zonder vooroordelen,alleen medeleven ,dat maakt mij nowlive bijzonder,............
daarom ben ik hier graag,.
Trui,jij ook fijne dagen,maak er wat van ,zal best lukken met jouw instelling, #smile003 #smile003
|
|
|
|
|
|
Trui
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1826 Gepost op: 24 December 2011, 21:57:17 » |
zo is dat mirna het doet pijn mar het is zo ik wens jou een fijnekertsdagen en een gelukkig nieuwjaar en via nowlive dat we ons hart kunnen luchten  #xmas010
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1825 Gepost op: 24 December 2011, 21:52:31 » |
Herken dat Trui,tis vreselijk,heb zelf al vaak geprobeert om weer tot elkander te komen ,de een wil wel de ander niet! #xmas016
Wat doe je dan?...je eigen weg gaan ,en er zoveel mogelijk iets van maken,met je eigen gezin ,man,kinderen,hoe rot het ook is,met deze dagen ,gelukkig komen mijn kinderen ,en andere mensen wel in de plaats van....had het graag anders gezien,
maar weet van mezelf dat ik mijn best heb gedaan,en dat geef mij ook weer een goed gevoel #smile003
men bekijk het maar wat mijn familie betreft,ik kom ze wel door met mijn kids en vrienden ,.... #smile005
|
« Laatste verandering: 24 December 2011, 21:54:12 door Mirna »
|
|
|
|
|
Trui
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1824 Gepost op: 24 December 2011, 21:40:41 » |
jazeker blijft het klote je wilt zo graag ook kerst vieren met je eigenfamilie maar als je eigen zusters mekaar niet mogen en zwagers mekaarniet liggen dat is al jaren zo toen me ouders nog leefde kwamen zusters met man s,middags en de de rests,avonds nou toch belachigetoch en nu zien we mekaar niet meer alleen een kerstkaart
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
Mirna
VIP
-
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1823 Gepost op: 24 December 2011, 21:35:23 » |
maar het blijft klote Trui,de een wil niet buigen voor de ander ,....wat eigen familie betreft, maar jij Trui zit niet alleen ,en vinden je allemaal van je schoonfamilie een aardig mens,lijk me toch fijn om te weten,..
lijk mij een heerlijk gevoel trui,geniet ervan. #fee004 #fee004
|
|
|
|
|
|
Trui
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1822 Gepost op: 24 December 2011, 21:30:25 » |
mirna helemaal mee eensik vier kerst nooit met mijn familie altijd met mijn schonfamilie ze zijn heel hecht met mekaar ook de aanhang we zijn nu met 35personen eertse kerstedag echt heel gezellig met mijn eigen familie niet ik ga heel goed om met mijn schoonfamilie beter dan me eigenfamilie
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
|