Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #210 Gepost op: 20 Februari 2012, 15:40:18 » |
Olly, ben benieuwd naar die beren, heb je er een foto van? Ketel, leuk...maar blijven er toch wel 4 die je borduren gaat  Heb ook het borduren weer opgepakt  Tijdje met de breipennen in de weer geweest, maar m'n arm vond het niet zo geslaagd  Maar de kraamkadootjes zijn af ! 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
ketel470
|
 |
|
|
|
« Antwoord #209 Gepost op: 20 Februari 2012, 15:02:16 » |
ik had een schilderijtje gehad met 4 konijntjes maar dat iks te groot ivm pijn armen en doe nu een konijntje borduren en misschien ook wel de andere drie telpatroon maak er dus ws vier aparte schilderijtjes van
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #208 Gepost op: 20 Februari 2012, 13:53:29 » |
wat borduur jij ketel...ik ben beren aan het borduren uit een oude ariadne....dit is al de derde keer dat ik ze maak...ze zijn zo mooi.....
|
|
|
|
|
|
ketel470
|
 |
|
|
|
« Antwoord #207 Gepost op: 20 Februari 2012, 13:45:49 » |
ik ben weer begonnen met borduren
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #206 Gepost op: 20 Februari 2012, 13:42:11 » |
Waar we verder gaan met de hobbies....  Wat is/zijn jou hobbies...
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #205 Gepost op: 19 Januari 2012, 11:12:32 » |
zou heel goed kunnen...Gerda....maar het zijn geen steentjes maar stenen....en ze moeten in een ...ja hoe moet ik dat noemen ...in een houdertje gelijmd worden...en dan moet ik er 4 puntjes over heen knijpen..,dus het is geen vlakke ondergrond...het is een gepriegel.....maar ik ga stug door....
|
|
|
|
|
|
gerdavanheerde
|
 |
|
|
|
« Antwoord #204 Gepost op: 18 Januari 2012, 23:56:48 » |
olly dan heb je het niet goed laten drogen ik heb veel kettingen met steentjes ik ben er nog nooit 1 kwijt geweest
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #203 Gepost op: 18 Januari 2012, 16:22:47 » |
nou er liggen er weer een paar uit...ik heb ze wel allemaal....ik ga ze er weer inplakken...ik geef niet zo maar op....
|
|
|
|
|
|
Fleur
|
 |
|
|
|
« Antwoord #202 Gepost op: 18 Januari 2012, 14:16:25 » |
Olly hebben de steentjes wel gehouden?
|
|
|
|
|
|
isis
|
 |
|
|
|
« Antwoord #201 Gepost op: 16 Januari 2012, 22:48:51 » |
14 dagen geleden heb ik weer een nieuw haak boekje gekocht. er een klavertje drie haak werkje in staat en ik ben begonnen om een tafelloper te haken. als het haakwerk klaar is er dan stof omheen naai, en om de stof heen weer een randje haak. als het klaar is, ik aan mijn dochter zal vragen om hier een foto te plaatsen. maar dat zal wel zomer of najaar worden! het is zo`n fijn haak werkje, ik ben pas aan het tweede rondje en ik heb berekend dat het er minstens 30 moeten worden.  maar ik heb er zin in! komt nog tussen door dat ik nog wat leuke bloesjes wil namaken, nog een aquarel schilderij wil afmaken van een boeket bloemen, dus wel tot het najaar bezig ben.
|
« Laatste verandering: 16 Januari 2012, 22:54:48 door isis »
|
|
Leef vandaag!!!
|
|
|
gerdavanheerde
|
 |
|
|
|
« Antwoord #200 Gepost op: 12 Januari 2012, 00:13:34 » |
je moet ze wel 24 uur laten drogen nu olly want anders heb je wel kans dat ze eruit vallen .als je dat niet doet ik hoop dat ze nu blijven zitten voor je .
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #199 Gepost op: 11 Januari 2012, 21:07:15 » |
ze zitten er weer in gerda....nu maar hopen dat ze blijven zitten...het ging wel makkelijker dan met de secondenlijm.....maar ik vind het vreselijk gepruts......nu kan ik hem morgenavond om ...want dan moeten we optreden met ons smartlappenkoor...en dan moet ik glinsteren......
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #198 Gepost op: 11 Januari 2012, 19:33:06 » |
ik ga straks weer aan de gang met de sieradenlijm...en als ze er dan weer uitvallen...dan denk ik dat het einde armband is....maar de scondenlijm heb ik er af kunnen pulleken....en ze glimmen weer als echte diamanten....ik laat het weer weten hoe het gegaan is.....
|
|
|
|
|
|
gerdavanheerde
|
 |
|
|
|
« Antwoord #197 Gepost op: 11 Januari 2012, 17:17:25 » |
olly ik ben wel benieuwd of je mijn tip al hebt gedaan en of het gelukt is .
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #196 Gepost op: 7 Januari 2012, 20:39:20 » |
ja ...zo kun je het ook noemen Alie.........
|
|
|
|
|
|
alidah
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #195 Gepost op: 7 Januari 2012, 20:24:30 » |
|
|
|
Friendship is like a glass,handle it with care ones its broken, its hard to repair!!!
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #194 Gepost op: 7 Januari 2012, 20:00:11 » |
nee ik zit niet vast met de secondelijm...maar het was wel een vreselijk geknoei en gepruts...de diamanten die dof waren ...waren dat van de lijm...die heb ik er met het puntje van een aardappelmesje af kunnen pulleken...tijdens dat gepruts zijn er weer een stuk of 15 uitgevallen..ik heb op het punt gestaan om de hele mikmak in de vuilnisbak te gooien...wat een gedoe.....ik kom vast niet inde hemel...heb nogal eens een lelijk woord laten vallen...ik heb nu sieradenlijm.....dus dat wordt het volgende verhaal....maar ik ga eerst moed verzamelen....
|
|
|
|
|
|
Fleur
|
 |
|
|
|
« Antwoord #193 Gepost op: 7 Januari 2012, 15:08:03 » |
olly zit je vast met de seconde lijm??? nee toch he of is het allemaal toch goed gelukt ! Ik hoop het wel voor je Gr Fleur
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #192 Gepost op: 6 Januari 2012, 01:15:21 » |
ik ga alvast opzoek naar een potje blanke lak... voor het geval... dat... mijn zus komt logeren begin februari... wat zou het geweldig zijn als ik haar dan haar glimmende ketting terug kan geven.  (die er nu bij ligt als een mat/dof ding die ze in de prullenbak wilde laten glijden... wat natuurlijk weer niet mocht van mij) ik wacht geduldig...  olly ... door jou foutje en de ervaring van gerda (haar zus) kan ik leren... wat kan het toch leuk zijn... dit topic nieuw leven in te blazen.
|
|
|
|
|
|
gerdavanheerde
|
 |
|
|
|
« Antwoord #191 Gepost op: 6 Januari 2012, 01:13:47 » |
hahaha joepie heb het ook van mijn zus hoor die doet daar in .
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #190 Gepost op: 6 Januari 2012, 01:10:17 » |
en laten we dan vooral niet vergeten dat dan de gouden tip komt van...  "gerdavanheerde" 
|
|
|
|
|
|
gerdavanheerde
|
 |
|
|
|
« Antwoord #189 Gepost op: 6 Januari 2012, 01:09:03 » |
olly laat je het hier even weten of het jou gelukt is maar denk het wel want ik heb het ook een keer gehad wist ook niet dat je het mocht gebruiken .dus als het mij lukt moet het jou ook lukken
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #188 Gepost op: 6 Januari 2012, 01:08:26 » |
dat is goed olly... eerst lezen... dan slapen en dan zien we wel verder. ben heel erg benieuwd of de blanke lak gaat helpen. ik doe niks......... voor ik van jou  goed nieuws krijg.
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #187 Gepost op: 6 Januari 2012, 01:01:29 » |
ik laat het je weten joepie....maar ik leg hem nu even uit het zicht...morgen ga ik hem weer bekijken....en in de lak zetten...nu ga ik heerlijk slapen...eerst nog even lezen,,en dan  welterusten....
|
|
|
|
|
|
|
joepie
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #186 Gepost op: 6 Januari 2012, 00:51:15 » |
agossie olly toch...  je smartlappen armband... met een dof randje... glom er nog iets.... is daar de glans ook al een beetje vanaf...  de truc van gerdavanheerde zou ik proberen... die blanke nagellak... over die steentjes smeren. wil jij mij dan vertellen of dat geholpen heeft... want ik heb namelijk een ketting van me zus gekregen die verpest is door parfum... (spuit ook "nooit" parfum op glim steentjes)... of ik daar nog een oplossing voor heb, die weer glimmend te maken... was nog steeds aan het nadenken... maar bij deze... als dat een oplossing gaat geven durf ik het aan de pot "blanke" naggelak erover te halen. olly... rest je vrees ik nog 1 ding... glim maar van jezelf...  dan valt de armband minder op met zijn doffe plekjes. 
|
|
|
|
|
|
|