trees
kwaad straft zichzelf
|
 |
|
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: 28 Februari 2010, 21:08:21 » |
lezen... computeren ...mijn werk...en de meeste vrije tijd besteed ik aan winkelen met mijn man(die dat ook echt leuk vind ... wat een boffert ben ik toch)...en straks weer lekker terrasjes pakken
|
|
|
|
|
|
spiky
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 28 Februari 2010, 21:08:10 » |
Mijn hobby is mijn site, begonnen over de historie van Lemmer, uitgebreid naar 'rondom de Zuiderzee', genealogieën, skûtsjes, Friesland en zijn historie en de oerknal. Ik doe dit in mijn uppie en het kost onnoemelijk veel tijd, maar ik vind het heerlijk om te doen.
|
|
|
't leven is een lach en een traan....
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 28 Februari 2010, 20:52:05 » |
Schilderen, knutselen, scrapbooking. Hier gaan heel wat uurtjes tijd inzitten. Bovendien lees ik graag en maak cryptogrammen.
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
moppersmurf
Reporter
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 28 Februari 2010, 20:47:43 » |
Hier ook o.a. fotografie, maar ben wel een beetje een goedweer fotograaf. Ik ken er ook die bij weer en wind en in de vrieskou uren in een observatiehutje gaan zitten wachten om een paar vogelfoto's te scoren. Dat is me dus net wat te veel ontbering, wacht de lente wel weer af.
Breng verder eigenlijk iets te veel tijd door achter de pc, andere dingen blijven daardoor te veel liggen. De wil is er om daar de rem wat op te zetten, nou nog doen...
Muziek maken is eigenlijk m'n grootste passie, al zou je dat qua tijdverdeling nu niet zeggen. Het ligt momenteel een beetje op z'n gat zogezegd en dat is doodzonde. Ik heb hier redelijk wat semi-pro spullen staan, een complete 24 sporen studio eigenlijk, die nu meer stof staat te happen den me lief is. Planning is dan ook, minder achter de pc en meer m'n muziekhok in.
In m'n planning zat ook nog om m'n zweefvliegbrevet te gaan halen, gaat het niet worden dit jaar. Er moet een nieuw dak op het huis (pannen en isolatie) en dat gaat even voor. Geen ramp, meer een luxeprobleempje.
|
|
|
Hier had iets kunnen staan.
|
|
|
|
alien
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 27 Februari 2010, 16:32:35 » |
Nog steeds fotografie en photoshoppen en ja ik wil er veel tijd aan besteden maar dat lukt niet zo goed nog.
Verder schilder ik regelmatig en maak ik Sudoku's en crypogrammen. ik kom 24 uur per dag aan tijd te kort.
|
|
|
|
|
|
claartje
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 27 Februari 2010, 15:52:33 » |
Lezen knutselen en straks mijn tuin weer en nowlive
|
|
|
Gij zult niet stelen. De overheid duld dit niet..
|
|
|
Boshoffski
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 27 Februari 2010, 14:47:02 » |
ik hobby af en toe, kaarten krassen, mandala's kleuren , zoekspelletjes en nowlive natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 27 Februari 2010, 14:43:11 » |
Wat voor hobby heb jij ?
Of meerdere mss ?
Besteed je er veel tijd aan ?
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
willems00
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 29 September 2009, 12:09:00 » |
jessica kijk eens op internet staan ook breipatronen die je kan uit printen ben zelf met een poncho bezig voormujn dochter ook van internet succes met zoeken
|
|
|
kijk eerst in de spiegel dan naar een ander
|
|
|
|
banvan
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 29 September 2009, 12:07:26 » |
Ik ben momenteel heel leuke geurzakjes en geurhartjes aan het maken.
|
|
|
|
|
|
Jessica
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 28 September 2009, 18:21:50 » |
wie heeft er een leuk breipatroon voor een lange jas. ik heb alle boekjes van nu al gekocht , maar er zit niks bizonders tussen. straks als ik geopereerd ben, heb ik zeeeen van tijd over en wil iets extravagants maken
|
|
|
|
|
|
memyselfandI
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 11 Maart 2009, 00:13:26 » |
Mooi sieraad is dat zeg 'leukmeisje'! In 1 van mijn favoriete kleuren. Lijkt me een hele leuke hobby wat je doet. Vond die hobby van Peter met de paarden ook heel interessant!
|
|
|
|
|
|
memyselfandI
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 11 Maart 2009, 00:09:53 » |
Mijn hobbies zijn er eigenlijk veel. Een paar hiervan zijn lezen, koken, creatief bezig zijn met bijv. schilderen/tekenen (niet dat ik daar echt een ster in ben), musea bezoeken, nieuwe mooie plekjes ontdekken in en buiten de stad, fotografie is een grote hobby en ik houd van hele stevige wandelingen in de natuur (dus echt met mijn bergschoenen aan), reizen en andere culturen leren kennen (al reis ik nu maar nauwelijks meer) internetten etc... Heb veel interesses en zal me eigenlijk nooit kunnen vervelen.
|
|
|
|
|
|
remunjse
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 29 Januari 2009, 17:43:41 » |
zeker weten, in de zomer zijn mijn koi's mijn hobbie en in de winter vind je mij heel vaak achter de pc met een adventurespel. ben helemaal verslaafd aan nancy drew
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 29 Januari 2009, 17:37:43 » |
wordt er nog wel gehobbiet?????
|
|
|
|
|
|
|
banvan
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 24 December 2008, 14:24:38 » |
Ik heb er weer een hobby bij. Microscopie. Het is heel leuk het is een wonderlijke wereld,maar het zou nog leuker zijn als ik wist wat ik zag,hahaha.
|
|
|
|
|
|
|
banvan
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 18 December 2008, 12:42:27 » |
Daar gaat het toch om Huulie,hahaha.
|
|
|
|
|
|
Huulie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 18 December 2008, 01:40:47 » |
Ik heb geen hobby's. Heb wel eens een tijd een breitic gehad.........onafgemaakte symfoniën. Hou van piano spelen, maak steeds dezelfde fouten tot ergenis van mezelf. Pak kestkransmaken op.........de mijne vind ik afschuwelijk. Schilderen, zo lelijk, dat ze rechtstreeks de afvalcontainer ontmoeten. Kleding maken.............kan niet priegelen, na de eerste wasbeurt hangen de draden los aan mekaar. Lezen.......ja daar geniet ik van, maar het volgende boek is altijd flatterig. Muziek luisteren, het ultieme geluksgevoel geeft het. maar voor mij moet het, het juiste moment zijn, met de juiste CD. Visite en vrienden...heerlijk!, maar vaak een gevoel, daar heb ik nu geen zin in. Wandelen met de hond iedere dag, kan het haten, maar vind het altijd weer heerlijk. Lopen in de mist vind ik zalig. Lopen in de regen ook. Informatie verzamelen gretig tot me nemend. Kortom, ik ben geen van Gogh, een Chapin(lees nu veel van hem) geen haute couture naaister bij (kan me niet eens schelen) geen gevierde pioaneuze. Ik hou van perfectie, dat zit me dwars en toch, toch ben ik gelukkig.
|
|
|
|
|
|
|
banvan
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 17 December 2008, 13:56:55 » |
Merkappen vind ik ook erg leuk om te zien,vooral de oude maar oppassen nu want ik denk dat we niet met ekaar in gesprek mogen.
|
|
|
|
|
|
|
banvan
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 17 December 2008, 13:54:47 » |
Ik maak de hoedjes van Karton,beplakt met stof en ik versier ze met met piep kleine roosjes, veertjes,kraaltjes,kant,tule en wat ze zoal op de hoeden droegen in het Victoriaanse tijdperk Olly.
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 16 December 2008, 21:24:40 » |
banvan waar maak je de hoedjes van? het lijkt me een vreselijk gepriegel.ik ben een merklap aan het borduren een hollands schone.
|
|
|
|
|
|
|
banvan
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 16 December 2008, 19:45:57 » |
Ik ben leren tasjes ongeveer 2 bij 2cm voor het poppenhuis aan het maken,heel schattig een beetje jaren 50 achtig.Momenteel maak ik ook nog victoriaanse hoedjes voor het winkeltje.
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 2 December 2008, 14:22:09 » |
wordt er nog wel gehobbyd?
|
|
|
|
|
|
koko
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 22 November 2008, 19:18:28 » |
up
|
|
|
leef...!!!
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 22 November 2008, 17:08:24 » |
heeft misschien iemand het borduurpatroon van sinterklaas en zwarte piet die het paard vasthoudt.
|
|
|
|
|
|
|