AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #117 Gepost op: 18 Augustus 2010, 15:24:19 » |
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
elly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 18 Augustus 2010, 13:32:15 » |
ik was laatst op het strand,en daar hebben ze ook een kar met vis,je weet wel zo,n rijdende kar,nou iedereen vliegt er meteen op af voordat ze uitverkocht raken hahaha,en zo was er ook een vrouw met een bordje ,haar eigen bordje,en er waren nog maar een paar mensen, mijn vrindin en ik.wat de opschepper van de viskraam niet zag dat zijn collega de auto weer starte en weer weg reed, terwijl de meneer nog van alles op het bordje aan het gooien was, nou daar komt het he dam vliegt achterop de auto met bord en al in zijn handen en de vrouw rennend er achter aan , mijn bord mijn bord enz. nou ik dacht dat ik het leven liet en liet mijn dan ook zo in het zand vallen, we hebben daar op de grond een uur gelachen. 
|
|
|
|
|
|
Berma
|
 |
|
|
|
« Antwoord #115 Gepost op: 17 Augustus 2010, 00:09:37 » |
|
|
|
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #114 Gepost op: 16 Augustus 2010, 22:36:36 » |
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #113 Gepost op: 16 Augustus 2010, 22:33:53 » |
Ow die kan ik , zou nooit op zo`n stoeltje durven zitten met dat hondje eronder 
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #112 Gepost op: 16 Augustus 2010, 21:45:02 » |
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
biesjoe
VIP
"De ogen zijn de spiegel van de ziel"
|
 |
|
|
|
« Antwoord #111 Gepost op: 16 Augustus 2010, 21:44:40 » |
belt. 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #110 Gepost op: 16 Augustus 2010, 21:42:44 » |
Belt 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
AWBelt
Reporter
leven,laten leven
|
 |
|
|
|
« Antwoord #109 Gepost op: 16 Augustus 2010, 21:41:29 » |
 lekker in de schaduw
|
|
|
Leer van gisteren,droom over morgen,leef vandaag.
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #108 Gepost op: 16 Augustus 2010, 16:27:00 » |
Humor topic...... Alles waar om gelachen kan worden mag in dit topic.... Zowel verhalen als leuke plaatjes.....of beide.... Succes en laat ons lachen  want.... 
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #107 Gepost op: 7 April 2010, 15:26:26 » |
Ben gek op chocolade. Kun je me echt voor wakker maken.  Vooral melkchocolade met een nootje.Hmmmmmmm kwijl uit me mond en dat is nog zacht uitgedrukt. Pasen is dan ook echt chocolade feest voor Dos. Heerlijk al die gevulde chocoeitjes. Het liefst zou ik ze allemaal even proberen om te proeven wat erin zit en hoe ze smaken. Was dan ook helemaal in me sas toen ik op visite was en er een schaal met heerlijke chocoeitjes stond. Het liefs had ik de schaal op tafel naar me toegetrokken en stiekum steeds een eitje gepakt. Maar dat is niet netjes natuurlijk,.  Tot mijn grote vreugde kwam er nog een schaal op tafel met echt de heerlijkste gevulde bonbons. Wauw....een slabbetje was bijna noodzaak  De schaal gaat rond. Er lag werkelijk een kolosale op. En precies de smaak van Dos. Melk met een noot.Hoe kun je het treffen. En ja hoor, hij lag er nog toen de schaal langs Dos kwam. Nou je begrijpt het al??  Dos pakt dus de grootste bonbon van de schaal en stopt hem gulzig als ze is in 1 x in dr mik. Dan zijn ze namelijk het lekkerst. Een hele mond vol chocolade. Echter als Dos iets niet lust is het kokos. En wat denk je??Juist!!! BRRRRRR wat een rot smaak, de rillingen lipen langs me rug en als de donder ik naar de toilet om dat mega ding uit te spoegen. Zelfs een glas water hielp niet tegen de wrange smaak van kokos in mijn mond. En het ergste is, dat ik eingelijk geen 1 chocolaatje meer durfde nemen. Stel je voor dat er nog zo'n engen kokos gevulde bij zat?? Tja....de mens is ontstaan uit begeerte en leesft die nog steeds uit met soms nare leerprocessen 
|
« Laatste verandering: 7 April 2010, 15:28:30 door dosja »
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #106 Gepost op: 28 Maart 2010, 12:53:41 » |
|
|
|
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #105 Gepost op: 28 Maart 2010, 09:41:54 » |
idd dat filmpje van johan toen hij viel ik lag in een deuk  maar ja ik  om alles , kan er nix aan doen
|
|
|
|
|
|
mirella
|
 |
|
|
|
« Antwoord #104 Gepost op: 27 Maart 2010, 23:07:21 » |
ja Snowy dat heb ik ook Zo heb ik het filmpje tig keer gezien dat johan vanmiddag viel,geweldig!!  gelukkig niks ergs gebeurd!! Ook kan ik enorm lache om "lache om home video`s "op sbs tranen met tuiten dan 
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #103 Gepost op: 27 Maart 2010, 21:12:55 » |
Zo kan ik ontzettend in de lach schieten en blijven door de lompigheid van een ander , want zelf kan ik er ook wat van  maar ik zal nooit in de lach schieten om iemand zijn uiterlijk
|
|
|
|
|
|
joanci
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #102 Gepost op: 27 Maart 2010, 21:11:49 » |
Dosja jij lijkt me een heerlijke meid ik moet steeds om je stukjes lachen . En natuurlijk mag jij in de slappe lach schieten waarom niet je weet toch lachen is gezond ha ha .Ik denk dat iedereen weleens zoiets meemaakt .
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #101 Gepost op: 27 Maart 2010, 21:07:18 » |
Echt...ik weet dat het niet mag.  Ik weet dat het heel onbeleefd is  Maar soms heel soms krijg je de slappe lach zonder dat je er iets aan kunt doen  Op mijn werk werkt een vrouwtje. Zij is 32 en vrijgezel. Niet erg, want ik ga ook aardig die kant op  Echter zij is heel truttig. Zoéén van knotje brilletje, lange rokken, nooit een lelijk woord, oerwoud op dr benen , kortom de maagd van de afdeling  Zie ik haar vorige week. HU???? wat heb jij nou vraag ik?? Ze zag er niet uit. Zegt ze ,; Tja...ik heb een herpes -lip" Hu?? Echt ik kreeg spontaan de slappe lach  en toen ik naar huis liep er er nogmaals aan dacht gebeurde het weer. Die nare slappe lach die altijd op het verkeerde moment komt  Heb jij daar ook weleens last van?
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #100 Gepost op: 10 Februari 2010, 15:08:51 » |
@Biesjoeeeeeeeeeeee Whaaaaaaaa.......God straft onmiddelijk????? 
|
|
|
|
|
|
biesjoe
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #99 Gepost op: 9 Februari 2010, 18:37:07 » |
ik was met mijn zus een paar jaar geleden op isla margaritha..als we savonds naar ons hotel terug gingen ..moesten wij langs een vuilcontainer..en daar scheen een lamp boven..ik had al gezien dat er vleermuizen vlogen..en scheerde heel laag om die vuilcontainer..mijn zus is er vreselijk bang van..maar ja we moesten er langs..op een gegeven moment zet mijn zus de spurt er in ..met haar hoofd naar beneden..en zei niks zeggen .ik liep er achter en kon niet meer van het lachen..ja en toen gebeurde het..kon het niet meer op houden en het liep zo in mijn schoenen..elke stap die ik deed kwam het uit mijn schoenen..ik had gelukkig een zwarte broek aan ..dus je zag niet dat hy nat was..ik zeg tegen mijn zus..gelijk naar boven in het hotel hoor..dat ziet niemand het..ja mooi niet ..riep die man van de receptie mij om te zeggen datde exursie de andere dag niet door ging..errug..dat had ik weer
|
|
|
|
|
|
vito
laat iedereen maar naar zichzelf kijken
|
 |
|
|
|
« Antwoord #98 Gepost op: 9 Februari 2010, 17:17:59 » |
 ja dos, dat heb ik ook wel mee gemaakt en als ik eenmaal begin met niezen blijf ik niezen meestal zet ik mee benen dan over mekaar en spannen met die spieren 
|
|
|
|
|
|
vito
laat iedereen maar naar zichzelf kijken
|
 |
|
|
|
« Antwoord #97 Gepost op: 9 Februari 2010, 17:15:34 » |
 das een leuke juster
|
|
|
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #96 Gepost op: 9 Februari 2010, 13:57:15 » |
|
|
|
|
|
|
juster
Liefde overwint alles
|
 |
|
|
|
« Antwoord #95 Gepost op: 9 Februari 2010, 13:46:26 » |
Nou, ik zelf niet Dos, maar een vriendin van mij. Een paar jaar geleden. We waren samen naar een musical geweest (mannen thuis gelaten) en onderweg naar huis zegt mijn vriendin Stoppppppp ik moet plassen. Midden op de snelweg dus stoppen was er niet bij. Ik zeg je houdt het maar op tot we thuis zijn. Ze ging steeds benauwder kijken wat bij mij natuurlijk op de lachspieren werkte. Ze zegt, niet lachen, want dan heb ik een probleem. Enfin, de ene opmerking lokte de andere uit en ik lag bijna dubbel over mijn stuur. Eenmaal bij haar huis aangekomen zeg ik, geef mij de sleutel dan doe ik de deur voor je open en kun je rennen. We staan voor de deur, ik steek de sleutel in het slot en zij zegt: Te Laat !!! Ik heb gegierd van het lachen. Haar man kwam de hal in lopen en vroeg waarom we niet verder kwamen. Kan niet, zegt ze, mijn schoenen staan vol. Nou, werkelijk, je kon me wegdragen. Het is al een aantal jaren geleden, maar het verhaal komt van tijd tot tijd nog wel eens langs.
|
|
|
Het leven is een geschenk, maar je krijgt het niet cadeau
|
|
|
Speedy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #94 Gepost op: 9 Februari 2010, 13:26:03 » |
Nou dat scheelde ook niet veel Trui hahhaa. Overigens moest ik van de week heel nodig plassen. Niet erg, maar dan moet je niet plotsklaps moeten niezen.  En dat deed ik dus wel. Nou het eind kun je wel raden zeker. Gelukkig ging ik naar huis, maar het was lang geleden dat ik met een natte slip thuis ben gekomen  Hebben jullie dat ook weleens meegemaakt???
|
|
|
|
|
|
Trui
VIP
Lekkerrr hihihi
|
 |
|