yanta
|
 |
|
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: 15 November 2008, 16:37:30 » |
ik denk dat |Peter R de Vries iemand is die 100% gaat voor dat wat hij doet.
en daar is niks mis mee!
|
|
|
|
|
|
Silly Syl
Start the day with a DANCE!!!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: 13 November 2008, 19:51:24 » |
ik snap er ook niks van!!! genoeg bewijs lijkt mij!
tja, nederland he? vaag!
nou van mij mag ie gepakt worden!
|
|
|
ik ben niet gek....hihihihi.... ik ben een vliegtuig!
|
|
|
|
valek
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: 13 November 2008, 19:19:55 » |
wat is het verdacht stil rondt joran van de sloot je hoort er niets meer over ik hoop echt dat een nou toch niet lang meer zal duren om hem op te pakken ik kan het nog steeds niet begrijpen zo moeilijk moet het toch niet zijn er zijn bewijzen genoeg getoont en het ergste vindt ik het voor de ouders van nathalie die nu door een hel gaan en dan hoor je een bericht vanacht dat hij is opgepakt en dan blijkt het weer niet waar te zijn hoe zielig ben je dan om daar over te liegen ba ba ba wat is dat voor een nieuws site primeurjagers
|
|
|
|
|
|
|
valek
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: 13 November 2008, 08:16:59 » |
als dit niet waar blijkt te zijn wat is dit dan een misselijke grap om daar grappen mee uit te halen ik vondt het al zou raar want je ziet het nog nergens in het nieuws staan en het lijkt mij dat ze dit soort nieuws wel al eerste laten zien het staat nog wel steeds op de site van primeur jagers maar voor de rest zie ik het nog nergens staan wat een misselijke grap
|
|
|
|
|
|
|
Lothar
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: 13 November 2008, 02:50:51 » |
Verplaatst uit wist u dat van Tompoeske
Joran van der Sloot opgepakt is !!
Joran van der Sloot is vanmiddag opgepakt door de Thaise politie en achter slot en grendel gezet. Een oplettende politieagent zag hem... Joran van der Sloot is deze middag door de Thaise autoriteiten gevangen genomen in de Thaise gevangenis 'Bangkwang' in Bangkok. Dit heeft de Thaise media zojuist bekend gemaakt (23:00 uur Thaise tijd). Na het bekijken van de videobeelden van Peter R. de Vries besloten de Thaise autoriteiten jacht te maken op van der Sloot.
Na de gouden tip van een hoteleigenaar op het eiland Koh Samui, die Joran zag lopen in de buurt van zijn hotel, kwam de Thaise politie in actie en rekende hem in. Momenteel wordt van der Sloot verhoort door de rechercheurs.
Een Thaise politieagent had de mogelijkheid om met zijn mobiele telefoon een foto te kunnen maken van de 21-jarige Arnhemmer terwijl hij de gevangenis werd ingeleid:
Thailand probeert al jaren iets te doen aan haar 'seksindustrie'-imago. Door een publiekelijk figuur als Joran van der Sloot aan te pakken lijken de Thai te denken dat ze hiermee de wereld kunnen laten zien dat ze geen trek meer hebben in 'farang' (Thaise woord voor buitenlanders) die in Thaise inwoners handelen.
Het lijkt er op dat het 'Bangkok Hilton', zoals de Thaise gevangenis al jaren wordt genoemd, dichter in de buurt komt voor van der Sloot dan sommige advocaten verwachtten.
Bron : Primeurjagers
|
|
|
|
|
|
|
valek
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: 13 November 2008, 02:48:03 » |
ik ben heel erg blij nu hoor dat joran van de sloot is opgepakt en ik hoop dan ook dat hij daar in de gevangenis geen leven heeft daar en voorlopig niet meer vrij komt en dat de zaak nathalie holowey ook aan het ligt komt en dat hij daar ook voor gestraft wordt dan is dat gelijk twee vliegen in een klap het zou voor het einde van dit jaar duidelijk worden nou ik hoop echt dat ze het al eerder weten want dit mannetje verdiendt het niet om nog vrij rond te lopen afstaffen die hap laat hem maar flink zweten mijn dag kan niet meer stuk
|
|
|
|
|
|
Carla
|
 |
|
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: 13 November 2008, 00:57:30 » |
Vind hier erg domme uitspraken staan...
De Puttense moordzaak, had ie zich ook in vastgebeten, onrecht is datgene wat P R de Vries niet kan hebben!!!!
En Marion van Buren met dochtertje Romy... zijn we allemaal vergeten wat P R de Vries zn aandeel was in deze zaken?
Hij bijt zich net zo lang vast in een zaak en ja nu die ploert van een Joran, totdat het recht zegeviert!
Go Peter en de award.... die heb je dik verdiend!!!
|
|
|
"Wie met het gezicht naar het verleden staat, staat met de rug naar de toekomst!"
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: 12 November 2008, 16:59:22 » |
hihihihihih, nou hebben ze m al??
|
|
|
|
|
|
Marian
|
 |
|
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: 12 November 2008, 00:48:31 » |
jammer dat je de poule niet kan onderbouwen van hoe en waarom
|
|
|
Twents doar is niks mis met
|
|
|
Maine
|
 |
|
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: 12 November 2008, 00:45:41 » |
Nee niet alles doet hij voor de kijkcijfers en hij heeft gewoon goeie dingen gedaan.
Maar af en toe zie ik dingen die nergens meer over gaan. Hij meet met twee maten bijv, Joran is een boef die volgens de Vries totaal geen respect heeft voor vrouwen en zsm achter slot en grendel moet. Cor van Hout was een goeie vriend van hem, hield zich ook bezig met vrouwenhandel, maar dat was een topkerel.
Vond hem met die Paul van O ook niks.(moordenaar Angelique Van Os) Tuurlijk heel vervelend dat zo'n man weer vrijkomt, ben ik helemaal met hem eens. Maar feit blijft dat hij zijn straf uitgezeten heeft en recht heeft op een nieuw leven...ontzettend onprofessioneel en zonde van de zendtijd.
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
|
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: 11 November 2008, 20:11:16 » |
Nee peter r de vries doet niets voor meer kijkcijfers. hij vat de koe flink bij de horens en blijft zich vastbijten in de zaken waar hij aan begint. veel mensen vinden hem arrogant oid, maar ik ben van mening dat hij goed bezig is. Peter ga zo door we willen joran achter de tralies zien. Die jongen is zo gewetenloos bezig.
|
|
|
Een wijde blik verruimt het denken
|
|
|
|
marlene
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: 11 November 2008, 14:55:01 » |
Opsluiten die gozer in een thaise gevangenis daar is het geen hotel als hier.Hij blijft maar door gaan.Ik vertrouw die gozer voor geen meter.En komt zeer gestoort over.En peter doet goed werk als misdaadjournalist heb er geen probleem mee,.Zal je kind maar wezen.Daar waar het stopte ging hij verder.Maar die Joran moeten ze nu echt aanpakken hij leeft er als een god in frankrijk hoe komt die al die poen met pokeren soms.Of zit die ook in de deal.Maar hij is al gevlucht en als die gozer niks te vrezen hebt sla je niet op de vlucht.Doe er wat aan thaise politie .Verhoor en verhoor hem goed.Laat die hier niet mee weg komen.
|
|
|
|
|
|
beauchan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: 11 November 2008, 14:34:54 » |
al doet hij dat voor eigenbelang,wat kan mij dat schelen! hij brengt deze gang van zaken wel aan de orde, dat deze dingen wel nu gebeuren. meisje drogeren, meisjes verkopen en wat nog meer. het zal je dochter zijn. 
|
|
|
beauchan
|
|
|
Elsa
|
 |
|
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: 11 November 2008, 12:20:39 » |
Peter R is toch journalist  bovendien houdt hij ook van aandacht voor zijn werk. ik vind dat hij dat wel verdiend omdat hij een byzonder  goed speurder is en zich als een pitbull vastbijt in mensonterende zaken in de criminele wereld maar ook bij politiezaken en justitie die niet deugen. als mens ken ik hem niet maar vind hem als journalist helder en duidelijk.
|
|
|
|
|
|
pimytje
eerlijkheid
|
 |
|
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: 11 November 2008, 11:51:40 » |
ach ja wat moet je hier van zegen peter R media geil ??????? of is het toch goed dat hij dit in de media gooit omdat de justie weinig doet vind wel dat er aandacht van justie eens gedaan kan worden aan al die elende maar het probleem ze doen nix daarom mogen we blij zijn dat er iemand er iets mee doet tja dan maar via de media als justie nu nog niet wakker wordt dan weet ik het niet meer lol
|
|
|
|
|
|
knor
VIP
|
 |
|
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: 11 November 2008, 11:21:12 » |
Peter R de Vries gaat wel degelijk voor de kijkcijfers, anders had hij zijn materiaal voordat hij het uitzond naar de thaise politie gestuurd, zodat ze hem konden oppakken. Daarna had hij de boel uit kunnen zenden. Hij is wel degelijk op jacht naar een deel drie. Hij beweerd dat hij geen agent is en dus niets hoeft af te geven voor een uitzending, waar blijft dan zijn integriteit om iemand te pakken. Trouwens hoorde hem uitspreken meen bij boulevard dat Joran van hem niet in de gevangenis hoeft. Waarom dan dit programma? Nou dat laat zich dus raden . Een joran in de gevangenis geeft dus geen deel 3 en dus geen kijkcijfers meer. En integer is hij zeker niet, in de manier waarop hij mensen benaderd en mensen die kritiek geven brand hij gewoon op een ongelooflijke onbeschofte manier af. Ja ja ons vriendje van de grootste criminelen durft wel hoor. Walgelijke man.
|
|
|
|
|
|
majerlique
De tol die wij betalen is het leven zelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: 11 November 2008, 10:13:52 » |
Poll: Nee, ik ben van mening dat peter R. de vries niet voor de kijkcijfers gaat, Maar dat hij voor rechtvaardigheid gaat. Hij kan het naar mijn idee niet verkroppen dat deze persoon joran van der sloot, nog steeds vrij rond loopt. Terwijl hij al lang vast had moeten zitten. Daarom bijt de vries zich weer opnieuw vast in de zaak. Nu de zaak in vrouwenhandel van joran boven water is gekomen probeerd de vries hem nu wel achter de tralies te krijgen en dat vind ik een zeer goede zaak. Dus nogmaals, de vries gaat voor rechtvaardigheid en dat er heel veel mensen naar zijn progamma kijken is alleen maar gunstig voor hem, maar voor hem niet het belangrijkste. Ik vind de vries een zeer goed misdaad verslaggever, waar justitie faalt, lost hij op. De emmy award heeft hij dan ook terecht verdiend!
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: 11 November 2008, 08:28:52 » |
ja ik gun hem ook wel een voorarrest  ,had gisterenavond gehoord dat dat ook geen pretje is.
|
|
|
|
|
|
Whopie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: 11 November 2008, 04:35:32 » |
Het zal jouw dochter maar wezen!!!!!
Dus volgens mij doet Peter R goed werk.
|
|
|
riavdijk
|
|
|
donna
gezelligheid kent geen tijd
|
 |
|
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: 10 November 2008, 22:56:10 » |
joran van de sloot laat hem de cel in gaan en het ergste daar mee maken wat een mens kan. vernerderd worden van mijn part elke geramd worden dit is geen mens geen dier gewoon een onding die je normaal in de vuilnisbak dumpt.
je haren gaat rechtop staan als je die ongelovelijk rot kop van die gast ziet
|
|
|
wees altijd jezelf bij wie dan ook
|
|
|
huubjjeee
we zijn allemaal in de blote kont geboren
|
 |
|
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: 10 November 2008, 19:27:25 » |
chips heb per ongeluk ja gedrukt maar moet nee zijn vind dat ie erg goede dingen heeft verricht kijk naar de puttense moordzaak etc etc
|
|
|
we zijn allemaal in de blote kont geboren
|
|
|
Silly Syl
|
 |
|
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: 10 November 2008, 16:51:59 » |
 hahahhahaha joran deel 3!!! nou ik hoop dat het zover niet gaat komen!!! ben benieuwd wat hij zelf van de uitzending vond, hij heeft immers gekeken. en zou die gevlucht zijn, of zijn ze m al op het spoor!
|
|
|
|
|
|
dabbertje
Hello it's me
|
 |
|
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: 10 November 2008, 16:46:10 » |
Tuurlijk heeft hij daarvoor een rede, wat dacht je van Joran deel 3.
Ik moet wel zeggen dat Peter vroeger veel boven water kreeg maar dat het toen veel integer ging, nu vind ik het een groot mediacircus met als hoofdpersoon Peter zelf en dat siert hem niet.
|
|
|
|
|
|
|
valek
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: 10 November 2008, 16:45:26 » |
peter r de vries heeft van de week vertelt dat hij daar bewust voor gekozen heb om niet justitie in te schakelen omdat hij dat op aruba wel heeft gedaan en daar heel veel comentaar over heb gekregen en dat mischien de rede is geweest dat hij het nu niet heeft gedaan maar hij had het beter wel kunnen doen want nu heeft inderdaad joran alle tijd gehad om te vluchten en ben het wel eens dat hij ze eerst had moeten inlichten en dan de uitzending laten zien op zo manier krijgen ze die schurk nooi te pakken en is joran ze altijd een slag voor dus dit is inderdaad niet slim van peter zo blijf je aan de gang dat joran straks wel steeds achterdochterder wordt en op zijn hoede blijft met als gevolg dat hij niets meer uit vreet waardoor ze hem ergens meer op kunnen pakken want hij heeft dan tenslotte niets gedaan dus dit is niet slim van peter
|
|
|
|
|
|
girly69
|
 |
|
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: 10 November 2008, 16:19:21 » |
ik vind dat peter nog heel even had moeten wachten totdat hij echt die meisjes naar nederland had gestuurd dan hadden ze hem meteen kunnen oppakken maar ik denk ook dat peter het niet voor niets nu al naar buiten heeft gebracht hij zal daar heus wel een hele goede reden voor hebben
|
|
|
|
|
|
|