loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1633 Gepost op: 2 Oktober 2010, 18:18:17 » |
van mij mag die helemaal wegrotten en het liefst zo snel mogelijk de psychopaat
|
« Laatste verandering: 2 Oktober 2010, 18:29:56 door loulou »
|
|
|
|
|
Trui
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1632 Gepost op: 2 Oktober 2010, 18:13:17 » |
ach mirantje laten kletsen maak je niet boos 
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
mirantje71
Im not perfect, Im just myzelf!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1631 Gepost op: 2 Oktober 2010, 18:11:27 » |
nou sunny dan ben ik maar geen haar beter als joran als je zelf iets mee maakt praat je wel anders bah heilig gedoe sorry maar kan hier zo kwaad om worden
|
|
|
ik heb geen hart van zilver en ook niet van goud maar wel een hart wat van heel veel mensen houdt !!
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1630 Gepost op: 2 Oktober 2010, 17:37:25 » |
Sunny... met je eerste 2 punten kan ik het nog wel eens zijn....maar wat dat derde betreft....sla je de plank toch wel heeeeel erg mis.....
|
|
|
|
|
|
sunny16947
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1629 Gepost op: 2 Oktober 2010, 17:33:14 » |
Ik vind de reacties van sommige hier nogal bizar. Ik zou het allemaal toch wat genuanceerder zien. 1: Het moet eerst nog bewezen worden dat hij schuldig is. 2: Als er door de bewaking vanalles gelekt wordt, bewakers misschien zelfs omgekocht zijn om Mevr. Holloway toe te laten, kunnen ze ook omgekocht zijn om hem iets aan te doen. Zo paranoia is dat niet. 3: Als je blij bent dat hij wegrot of omgebracht mag worden wat jou betreft, ben je in wezen niet beter dan Joran zelf.
Nee ik ben niet voor Joran. Als bewezen wordt dat hij schuldig is, verdient hij een terechte straf. Desnoods levenslang zonder luxe uitzonderingen.
|
|
|
|
|
|
Trui
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1628 Gepost op: 2 Oktober 2010, 16:13:29 » |
nee loulou van mag hij ook zijn we van die gek af
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
loulou
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1627 Gepost op: 2 Oktober 2010, 15:18:34 » |
van mij mag die zichzelf iets aandoen, of ben ik dan erg?
|
|
|
|
|
|
alien
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1626 Gepost op: 2 Oktober 2010, 13:51:51 » |
hij wordt paranoia en daarna gek, of was hij dat al......
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1625 Gepost op: 2 Oktober 2010, 13:09:15 » |
'Joran valt bewaker aan in cel'
LIMA - Joran van der sloot is in zijn cel door het lint gegaan toen hij eten kreeg, waarvan hij dacht dat het vergiftigd was. Hij probeerde een bewaker te slaan. Toen hij weer in zijn cel werd gegooid, scheurde hij zijn kleren van zijn lijf en schreeuwde hij "Ze willen me vermoorden," meldt CNN. Het incident vond plaats op 15 september, na een bezoek van de moeder van Nathalee Holloway. Hij zou zich na deze confrontatie hebben gerealiseerd hoe makkelijk het is om hem iets aan te doen. Na het incident is de 23-jarige Joran een etmaal in een donkere cel geplaatst. Zonder eten. http://www.youtube.com/v/PVAV6j9H7Yk?fs=1&hl=nl_NL&rel=0Bron:Telegraaf
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
leukmeisje
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1624 Gepost op: 20 September 2010, 20:18:05 » |
per abuis nee gestemd maar moet ja zijn, zit der wel degelijk achter.
|
« Laatste verandering: 24 September 2010, 21:22:48 door Sly »
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1623 Gepost op: 18 September 2010, 01:47:43 » |
'Beth Holloway niet gevangenis Joran uitgezet'
LIMA (ANP) – De moeder van Nathalee Holloway, Beth, is op bezoek geweest bij Joran van der Sloot in de gevangenis in Peru, maar is niet het complex uitgezet. Dat heeft Jorans advocaat Máximo Altez vrijdag desgevraagd gezegd. Diverse media in Nederland hadden gemeld dat Beth Holloway gedwongen was de gevangenis te verlaten, nadat ze had geprobeerd met Van der Sloot te praten. Ze zou een verborgen camera bij zich hebben gehad.Altez bevestigde de informatie van de Nederlandse misdaadjournalist Peter R. de Vries. Die meldde op zijn website dat Beth Holloway op een reguliere manier de Castro Castro-gevangenis, waar Joran in een afdeling voor maximale veiligheid zit, is ingegaan. ,,Het was op een woensdag, de bezoekdag voor vrouwen'', aldus de advocaat van Van der Sloot. Van een eventuele geheime camera was hem niets bekend. Bron:dePers.nl
|
|
|
|
|
|
alien
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1622 Gepost op: 9 September 2010, 20:19:47 » |
sorry, maar da's dan wel weer een vondst....
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1621 Gepost op: 9 September 2010, 19:27:23 » |
|
|
|
|
|
|
sunny16947
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1620 Gepost op: 8 September 2010, 14:52:36 » |
De moeder heeft zelfs meegedacht en beslist over de casting. De film is dus gebaseerd op haar boek en op haar waarheid.
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1619 Gepost op: 8 September 2010, 14:03:45 » |
John van den Heuvel: ‘Niet betaald voor interview’
John van den Heuvel heeft naar eigen zeggen niet betaald voor zijn interview met Joran van der Sloot. De van moord verdachte Van der Sloot heeft vrijwillig meegewerkt aan het vraaggesprek, dat maandag gepubliceerd werd in De Tele- graaf en te zien was op RTL 4. Eerder wilde Van der Sloot wel geld zien voor een tv-interview met Terror Jaap. “Ik heb niet betaald en De Telegraaf al helemaal niet. Sterker nog: ik heb daar een beetje woorden over gehad“, aldus Van den Heuvel op Radio 538.Van den Heuvel interviewde in juni Jorans moeder Anita van der Sloot. “Toen ik naar Anita ging, was in eerste instantie de gedachte dat daarvoor betaald zou worden bij de familie. Ik heb dat voorgesteld bij De Telegraaf en met name hoofdredacteur Sjuul Paradijs wilde dat absoluut niet. Dus dat is ook niet gebeurd.” Bron:Mediacourant.nl
|
|
|
|
|
|
joepie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1618 Gepost op: 8 September 2010, 11:28:41 » |
deze drama film... wat moet je, je daar bij voorstellen...? zal best een indringende film zijn, maar niemand kent de waarheid tot nu toe, dus het had net zo goed over ieder ander kunnen gaan. vind het raar dat je hier het meisje Natalee voor gebruiken. en die moeder van Natalee vind dat goed?? en wie heeft het script geschreven peter R de vries... 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1617 Gepost op: 8 September 2010, 11:19:55 » |
De tv-premiere van The Natalee Holloway Story
Vanavond brengt RTL 8 de tv-premiere van The Natalee Holloway Story. Eergisteren bracht RTL 4 een ingelast uitzending van RTL Extra: Joran Spreekt, in samenwerking met de Telegraaf, waarin John van den Heuvel exclusief sprak met Joran van der Sloot. Vandaag brengt RTL 8 de tv-premiere van het op waarheid gebasserde filmdrama The Natalee Holloway Story. Tijdens een schooltripje naar Aruba raakt de Amerikaanse tiener Natalee Holloway vermist. Voor haar moeder Beth Twitty begint op dat moment de zoektocht naar haar dochter. Samen met haar man en haar beste vriendin doet ze er alles aan om Natalee terug te vinden. The Natalee Holloway Sory om 20.30u bij RTL 8 met o.a. Amy Gumenick, Tracy Pollan en Grant Show. http://www.youtube.com/v/dTiBdVMj2ks&rel=0&color1=0xb1b1b1&color2=0xd0d0d0&hl=nl_NL&feature=player_embedded&fs=1Bron:Tienfan.nl
|
|
|
|
|
|
|
Sly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1616 Gepost op: 6 September 2010, 22:40:37 » |
Advocaat begrijpt Joran niet AMSTERDAM - Nee, in het algemeen is het niet handig voor verdachten van strafbare feiten om de publiciteit te zoeken. Er bestaat al een zeker beeld en aandacht helpt dan vaak niet, zegt Bert de Rooij, de Nederlandse advocaat van Joran van der Sloot. En dat geldt helemaal voor zijn cliënt, die in Peru vastzit voor moord en die nog steeds verdacht wordt van de verdwijning van Natalee Holloway, vijf jaar geleden op Aruba. Het is De Rooij dus ook een raadsel waarom ‘circus Joran’ maandag toch weer een optreden had: een interview met misdaadverslaggever John van den Heuvel van De Telegraaf in de ‘beruchte’ Castro Castro-gevangenis in Lima, waar Vander Sloot al drie maanden vastzit op verdenking van de moord op de 21-jarige Stephany Flores. In het vraaggesprek, dat maandagavond werd uitgezonden op RTL 4, erkent hij de familie Holloway opgelicht te hebben. ‘Doorgaans niet handig, zo’n interview’, zegt De Rooij. ‘Maar misschien heeft hij in samenspraak met zijn Peruaanse advocaat wel iets bedacht waar dit juist heel goed in past. Dat weet ik niet en daarom zeg ik er niets over. Ik wil Jorans advocaat daar niet voor de voeten te lopen. Bovendien ben ik zijn kindermeisje niet.’ Valse informatieIn het interview zegt Van der Sloot dat hij valse informatie gaf over de vindplaats van het lichaam van Natalee Holloway. Dat gebeurde nadat de familie via een advocaat een voorschot had betaald van 25 duizend dollar. Van der Sloot noemde een willekeurige plek op Aruba en vertrok daarop naar Peru. Begin juli werd hij in de VS al aangeklaagd voor afpersing. Volgens justitie eiste hij een bedrag van 250 duizend dollar (ruim 200 duizend euro) van de moeder van Natalee voor het onthullen van haar vindplaats. In het interview zegt Van der Sloot gehandeld te hebben uit wraak. ‘Ik wilde de familie van Natalee een hak zetten. Haar ouders maken me al vijf jaar het leven zuur. Toen ze aanboden te betalen voor de vindplaats van het meisje, dacht ik: waarom niet?’ Van der Sloot zegt nu spijt te hebben. Verslaafd aan aandachtDe Telegraaf opende maandag de krant met de jongste verklaring van Van der Sloot. In het artikel werd aangekondigd dat de eerste beelden van het interview even later te zien zouden zijn in De Ochtendspits , het nieuwe ochtendprogramma van WNL, de door De Telegraaf begonnen nieuwe omroep. Verder werd gemeld dat het hele interview ’s avonds te zien was op RTL 4. Van den Heuvel is ook medewerker van RTL Boulevard, waar hij maandagavond ook te gast was. Van der Sloot is veelvuldig in de media. Is hij misschien verslaafd aan aandacht? ‘Ik ben geen gedragsdeskundige, ik ben maar een simpele jurist’, zegt De Rooij. ‘Ik zal er in elk geval publiekelijk niks over zeggen, omdat zulke publiciteit niet in het belang is van Joran. Dit staat formeel ook buiten de Nederlandse strafzaak.’ Van der Sloot zit vast omdat hij Stephany Flores op 30 mei in zijn hotelkamer in Lima zou hebben vermoord. Tijdens de eerste ondervraging in het proces op 21 juni zei hij niets. Eerder had hij een bekentenis afgelegd, maar die trok hij later in. In het interview zegt hij er vanuit te gaan ‘nog een hele tijd’ in de gevangenis in Peru te zitten. Bron: Volkskrant
|
|
|
|
|
|
Trui
Lekkerrr hihihi
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1615 Gepost op: 6 September 2010, 21:10:41 » |
soory ik dacht dat ik 4keer hoorde
|
|
|
lang leven de lol hoppa
|
|
|
Agnes
Je hebt een vriend als die met je lacht en grient
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1614 Gepost op: 6 September 2010, 21:10:19 » |
dat vind ik ook bobbie, die jongen weet alles uit te schakelen. Zo zijn dus gewetenloze moordenaars?? Dat is vooor een gewoon mens niet te bevatten
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1613 Gepost op: 6 September 2010, 21:09:12 » |
Vreselijk zeg......zit hier met de rillingen op mn rug.....
Ijskoud en glashard antwoord geven.....zit totaal geen greintje gevoel in die vent.....
|
|
|
|
|
|
hanna
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1612 Gepost op: 6 September 2010, 21:09:03 » |
Inderdaad maar 1x in de week belt hij zijn moeder.
|
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1611 Gepost op: 6 September 2010, 21:08:52 » |
zo gaan we nu naar de kroeg??
|
|
|
|
|
|
Snowy
|
 |
|
|
|
« Antwoord #1610 Gepost op: 6 September 2010, 21:08:17 » |
Ow ik dacht dat ik hoorde een keer in de week .
|
|
|
|
|
|
Agnes
|
 |
|
|