Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #140 Gepost op: 7 Augustus 2010, 01:32:58 » |
Inspectie waarschuwt voor afslankkoffie
DEN HAAG - De Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) waarschuwt voor het afslankmiddel Green Coffee 800. Dit product kan sibutramine bevatten, een ongeregistreerd en dus illegaal geneesmiddel voor de behandeling van overgewicht. Middelen met sibutramine geven een verhoogd risico op ernstige hart- en vaataandoeningen, zoals een beroerte of hartaanval, meldde IGZ vrijdag. In meer dan de helft van de onderzochte partijen Green Coffee 800 is het verboden geneesmiddel aangetroffen in een hoge dosering. Op de verpakking staat niet vermeld dat er sibutramine inzit. De inspectie heeft recent bij importeurs en leveranciers het afslankproduct in beslag genomen. Er loopt nog een onderzoek naar mogelijke sancties. De IGZ waarschuwt ook voor afslankpillen en dieetkuren die op internet worden aangeboden. Consumenten kunnen er niet zonder meer vanuit gaan dat deze producten veilig zijn. Sommige middelen bevatten giftige stoffen en bestanddelen die in Nederland niet mogen worden verkocht, zoals sibutramine in Green Coffee 800. Bron:Telegraaf
|
|
|
________ Zon, Sneeuw, Storm of Regen ____ Mijn P.C. is een Zegen ________
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #139 Gepost op: 21 Juli 2010, 14:24:08 » |
Muggen verjagen ---> http://tuinadvies.be/shop/product.php?id=17Jezelf beschermen tegen muggen ---> http://www.zelfzorg.nl/product.php?id=1177Nog een paar Tip's... Heb je last van muggen in je slaapkamer? Zet een potje Dampo of Tijgerbalsam open op je nachtkastje en smeer wat op je kussen. Goed voor je verkoudheid en de muggen blijven geheid uit je buurt. Een halve rauwe ui op het nachtkastje leggen en de muggen blijven weg! Plant volop afrikaantjes, lavendelstruiken en citroengeraniums in de tuin. Muggen en andere insecten zijn er niet dol op. Zet een Citroengeranium op de vensterbank van je slaap kamer...het helpt echt !
|
|
|
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #138 Gepost op: 19 Mei 2010, 12:44:42 » |
hier doen we altijd als we last hebben van de hik een lepeltje pindakaas ,geen idee hoe het werkt maar helpt wel 
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
roxan
Wees jezelf...anderen zijn er al genoeg!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #137 Gepost op: 17 Mei 2010, 14:13:00 » |
Mirella...gaat het alleen om tarwe of over gluten in het algemeen..
Hoe dan ook, je kan eens kijken/zoeken bij de Coeliaki verenigingen of glutenvrij verenigingen Die mensen hebben al jarenlange ervaringen hiermee en hebben dan ook allerlei tips.
|
|
|
Eerlijkheid duurt het langst!
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #136 Gepost op: 17 Mei 2010, 14:07:59 » |
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw truukje om de hik kwijd te raken Al zal het misschien voor anderen niets nieuws zijn...voor mij was dat het dus wel En aangezien ik zo iemand ben die behoorlijk vaak de hik heeft, was dit voor mij een supertip Dus ik dacht laat ik hem hier eens delen, voor als er mensen zijn die hem ook nog niet konden en er wat mee kunnen. De hik.. Normaal was de enge remedie bij mij adem in en slokjes water nemen.. Maar nu...de nieuwe snelle simpele manier.. Mond (open of dicht maakt volgens mij niet uit, zolang de lucht maar niet weg kan) op je hand en blazen maar net zolang dat je kan (tot je adem op is zeg maar) en weg is de hik makkelijk of makkelijk 
|
|
|
|
|
|
Bobbie
Nowlive Chat Moderators
|
 |
|
|
|
« Antwoord #135 Gepost op: 10 Mei 2010, 22:58:35 » |
Mirella, ik zag je post/vraag in Wist u dat... ..ik mij afvraag of er hier op NL mensen zijn die een Tarwe allergie hebben? ..ik vanaf morgen op een tarwe vrij dieet moet van dietiste ..ik dan heel graag wil weten wat hun eten,en/of lekkere tips hebben,want het zit bijna overal in Kijk eens op onderstaande link, mss zitten er wat goeie tip's bij voor je... sterkte http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/38127-tarwe-vrij-dieet-help-wat-kan-ik-eten.html
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #134 Gepost op: 24 April 2010, 16:57:17 » |
ik ben het helemaal met roxan eens..al is het maar gewone vaseline...
|
|
|
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #133 Gepost op: 24 April 2010, 14:13:39 » |
smeren, smeren en blijven smeren net zolang vettig houden tot het weg is
met uierzalf, of met grafietzalf van vsm (die werken het beste, maar ook andere vettigheid is goed) Je kan ook van de speciale klovenpleisters van compeed nemen, die werken ook erg goed
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #132 Gepost op: 24 April 2010, 13:54:31 » |
ook de billenzalf/sudoreme  helpt goed! anders bij de huisarts vragen om vettig verband!zijn soort gaasjes met vettig spul,dat is echt een wondermiddel,ben alleen de naam kwijt! zoon had tijdens opleiding met een machine in zijn hand geboord, en kreeg toen die gaasjes ongelooflijk na 2 dagen was het dicht!  #thumbsupsucces
|
|
|
|
|
|
|
ab-ab-
Gast
|
 |
|
|
|
« Antwoord #131 Gepost op: 24 April 2010, 13:42:08 » |
Vito uienzalf erop dat werkt heel goed..
|
|
|
|
|
|
memyselfandI
|
 |
|
|
|
« Antwoord #130 Gepost op: 24 April 2010, 13:02:00 » |
Misschien 's avonds naar bed met vaseline ingesmeerde handen (behoorlijke laag) en dan handschoenen eroverheen. Dus, met handschoenen aan naar bed. Of, voor het slapengaan insmeren met calendula creme.
|
|
|
|
|
|
vito
laat iedereen maar naar zichzelf kijken
|
 |
|
|
|
« Antwoord #129 Gepost op: 24 April 2010, 12:13:48 » |
olly, op zijn vingertoppen, hij is stratenmaker, dus erg pijnlijk
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #128 Gepost op: 24 April 2010, 11:25:15 » |
waar zitten die kloofjes, vito
|
|
|
|
|
|
vito
laat iedereen maar naar zichzelf kijken
|
 |
|
|
|
« Antwoord #127 Gepost op: 24 April 2010, 09:27:43 » |
pijnlijke kloofjes, heeft iemand mischien een tip??
|
|
|
|
|
|
geeniee
1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd!
|
 |
|
|
|
« Antwoord #126 Gepost op: 24 April 2010, 09:21:05 » |
de zoute tandpasta/parodontax  ,helpt ook goed 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #125 Gepost op: 24 April 2010, 09:00:24 » |
alle tips geprobeerd...niets hielp..tot ik foliumzuur ingenomen heb...na 2 dagen was het over 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #124 Gepost op: 12 April 2010, 19:01:06 » |
ik ga alle tips proberen....dank jullie wel 
|
|
|
|
|
|
hagenesie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #123 Gepost op: 12 April 2010, 16:21:36 » |
olly, mijn moeder zei altijd dat bij aften bosbessen eten helpt.
|
|
|
hagenesie
|
|
|
roxan
|
 |
|
|
|
« Antwoord #122 Gepost op: 12 April 2010, 14:57:24 » |
Ik zit nou net dat bericht te lezen over die laser bij de tandarts.. Ik hoop maar dat mijn tandarts geld genoeg heeft.. Ben niet bang voor de tandarts ofzo...maar als het prettiger kan...heel graag 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #121 Gepost op: 12 April 2010, 14:52:12 » |
moe ben ik altijd Sofie..door mijn fibromyalgie..maar ziek kan ik niet zeggen..ik heb geen koorts...en ook geen keelpijn..alleen mijn tong brand .....
|
|
|
|
|
|
Sofie
|
 |
|
|
|
« Antwoord #120 Gepost op: 12 April 2010, 13:01:02 » |
Olly, voel je je verder ook ziek? Keelpijn en moe?
|
|
|
Be the change you wish to see in the world.....Mahatma Gandhi
|
|
|
kilzz3
|
 |
|
|
|
« Antwoord #119 Gepost op: 12 April 2010, 12:58:38 » |
olly met kamille thee spoelen wil ook wel eens helpen 
|
|
|
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #118 Gepost op: 12 April 2010, 10:56:33 » |
heb dus nog steeds last van een brandende tong....sinds eergisteren heb ik ook een aften erbij...heel pijnlijk...al van alles geprobeerd.....Molkosan..Bocasan....zout water..allemaal om te spoelen..even helpt het..gisteravond kreeg ik het idee om eens een laurierdropje te nemen...en het is nu een heel stuk minder..de aften doet ook veel minder pijn...
|
|
|
|
|
|
annet52
|
 |
|
|
|
« Antwoord #117 Gepost op: 2 Maart 2010, 15:07:06 » |
had eens ergens gelezen dat er mensen waren die van een ledlamp hoofdpijn kregen ,dacht nog wat apart ben benieuwd had ook zo n lamp gekregen van de postcodeloterij . 2 weken terug mijn lamp kapot dus ledlamp erin ,vond de kleur niet echt gezellig maar goed na een paar dagen indd hoofdpijn  ,zal wel aan mij liggen totdat mijn dochter zegt hee ik heb hoofdpijn (zij heeft dus nooit hoofdpijn ). dus maar weer andere lamp erin gedaan en de hoofdpijn was weg . 
|
|
|
Groetjes Annet
|
|
|
olly
|
 |
|
|
|
« Antwoord #116 Gepost op: 16 Februari 2010, 17:57:43 » |
ik heb zelf ook nog gegoogled en vond een stukje dat het ook een tekort aan vitamine B12 kan zijn...ik wilde eerst bloed laten prikken..maar probeer eerst een vitBcomplex met hoge dosering B12....kijken of het helpt...
|
|
|
|
|
|
|